کد خبر: ۳۶۲۷۱
 

آیین تودیع و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه با حضور مدیرکل شبکه دامپزشکی استان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری مبارکه، در این مراسم «علی اصغر ذاکری» فرماندار با بیان اینکه نگاه ما به شبکه دامپزشکی نگاه ویژه ای است، افزود: این نگاه مثبت ناشی از خدمات ارزنده و عملکرد مثبت دکتر نساجی و مجموعه همکاران ایشان در شبکه دامپزشکی می باشد.

فرماندار مبارکه با اشاره به اینکه دکتر نساجی از جمله مدیران توانمند در شهرستان بودند که در مواقع بحرانی با اقناع مردم زمینه آرامش و رضایتمندی مردم از دولت را فراهم می نمودند، خاطر نشان ساخت: خوشبختانه در مدت شیوع آنفلوآنزای حاد پرندگان هیچ گونه نارضایتی در شهرستان به منظور معدوم سازی دام های آلوده گزارش نگردید.

ذاکری با اشاره به موقعیت حساس شهرستان، تاکید کرد: با توجه به وجود صنایع بزرگ و مراکز تولید مواد غذایی در شهرستان، لازم است با جدیت در این حوزه مانند گذشته کار شود.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان با بیان اهمیت حفظ و ارتقای سلامت مردم و جامعه تاکید کرد: در جایی که سلامت مردم در خطر است به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد و امیدواریم ریاست جدید با جدیت هرچه بیشتر به وظایف خود عمل نماید.

ذاکری با اشاره به اینکه ریاست جدید از جوانان بومی و توانمند شهرستان می باشد، افزود: با توجه به شناخت ایشان از مشکلات موجود در حوزه دامپزشکی انتظار داریم با عزم جدی در راستای انجام امور محوله تلاش نمایند.

وی با اشاره به وجود مدیران توانمند در حوزه دامپزشکی در استان اصفهان خاطرنشان ساخت: باتوجه به شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کشور، خوشبختانه با مدیریت این عزیزان در استان شاهد کمترین میزان تلفات بودیم.

در پایان از زحمات ارزنده «دکتر مرتضی نساجی» تقدیر شد و «دکتر محمد سلیمانی پور» به عنوان ریاست جدید شبکه دامپزشکی معرفی گردید.

 
 
 
 
 
 
 
 
نظر شما
ادامه