کد خبر: ۳۶۳۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر



مدیرکل دامپزشکی استان کرمان در مراسم بهره برداری از اتاق پیش سرد و بهسازی جدید کشتارگاه با اشاره به اینکه پیشگیری سلامت جامعه است، گفت: دام پزشکان اولین کسانی هستند که سلامت جامعه را تأمین می کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدای زرند، "دکتر حسین رشیدی” در مراسم بهره برداری از اتاق پیش سرد و بهسازی جدید کشتارگاه زرند با بیان اینکه بهداشت درمان به دو بخش پیشگیری و درمان تقسیم می شود، اظهار داشت: بخش پیشگیری مهم ترین بخش بهداشت درمان است.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری سلامت جامعه است، افزود: دام پزشکان اولین کسانی هستند که سلامت جامعه را تأمین می کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان خاطر نشان ساخت: 1700 عامل بیماری عفونی انسان را مبتلا می کند که 50 درصد این بیماری ها از طریق دام به انسان منتقل می شوند و آن را مبتلا می کند.

وی ابراز کرد: در کشور ما بعد از صنعت نفت برای دام پروری سرمایه گذاری شده است.

دکتر رشیدی اضافه کرد: با اقداماتی که انجام داده ایم شیوع به بیماری های مختلف را کاش داده ایم.

وی با عنوان اینکه اهمیت دامپزشکی در مبارزه با بیماری ها شاخص بوده است، اذعان داشت: در دولت تدبیر و امید امنیت غذایی بسیار مورد اهمت قرار گرفته شده است و امکانات لازم برای این امنیت غذایی فراهم شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان با بیان اینکه با بهره برداری از اتاق پیش سرد کشتارگاه امنیت بهداشتی شهر زرند افزایش یافته است، تصریح کرد: اتاق پیش سرد از لحاظ بهسازی پیشرفت داشته است و از ضروریات هر کشتارگاه اتاق پیش سرد است.

قبل از مراسم بهره برداری از اتاق پیش سرد و بهسازی جدید کشتارگاه زرند، از کشتارگاه زرند بازدید شد و اتاق پیش سرد آن نیز افتتاح گردید.
































انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
0
با وضعیت اسف باری ک از لحاظ امنیت شغلی دارند..پیشگیری و سلامت جامعه ب خطر افتاده.وقتی مسئول فنی بهداشتی ب علت فشارهایی ک از طرف کارفرما بهش وارد میشه نمیتونه اعمال صحیح نظارت کنه..بهداشت و سلامت جامعه ب خطر می افته...مسئول فنی بهداشتی در خط مقدم بهداشت ,باید برگشت بده,معدوم کنه ,شیر ,گوشت,خوراک دام یا عسل و....و چون کارفرما بهش اجازه نمیده.تهدیدش میکنه.اخراجش میکنه.ضرب و شتمش میکنه.بنابراین خانه از پای بست ویران میشه...و این سیکل معیوب ادامه پیدا میکنه...کارگر,راننده و کلیه پرسنل ب جهتی کاری ک انجام میدن از طرف کارفرما امنیت شغلی دارند.ولی متاسفانه مسیول فنی تحقی میشه.چون کارش بعضی جاها امکان داره با سود مارفرما مغایرت داشته باشه
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
0
درود بر اقای دکتر رشیدی عزیز از پیگیری های ایشون ورییس اداره نظارت سرکار خانم دکتر قاضی زاده صمیمانه سپاسگزاری می کنم
نظر شما
ادامه