کد خبر: ۳۶۳۱۴
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:
«محمد باقر سعادت» افزود: با وجود خطرات و سختی کار دامپزشکی، تعهد و وجدان کاری این مجموعه در سطح کشور قابل تقدیر است ...


حکیم مهر - نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وظایف و عملکرد دامپزشکی با سلامت مردم گره خورده است و با وجود خطرات و سختی کار دامپزشکی تعهد و وجدان کاری این مجموعه در سطح کشور قابل تقدیر است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، «محمد باقر سعادت» در نشستی با مدیر کل و مسئولان دامپزشکی استان بوشهر اظهار داشت: هم اکنون اهمیت و جایگاه دامپزشکی برای عموم مردم روشن شده است و حوزه فعالیت دامپزشکی از تولید تا مصرف و یا به عبارتی از مزرعه تا سفره تاثیر بسزایی در تضمین و تامین سلامت سفره غذایی جامعه داشته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور و فعالیت مجموعه دامپزشکی برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان بسیار مهم بوده و در همین راستا شایسته است برای تولید کنندگان جلسات آموزشی و همایش ها متعدد برگزار شود تا با کار و قوانین و تاثیرات در سلامت مردم و جامعه آشنایی بیشتری پیدا کنند.

سعادت اشاره کرد: وظایف و عملکرد دامپزشکی با سلامت مردم گره خورده است و با وجود خطرات و سختی کار دامپزشکی تعهد و وجدان کاری این مجموعه در سطح کشور قابل تقدیر است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: توصیه ها، مراقبت ها و اقدامات درمانی و قرنطینه ای دامپزشکی می تواند بالاترین تاثیر در رشد صنعت پرورش دام و طیور داشته باشد و این مهم یکی از عوامل توسعه و رونق اقتصادی کشور محسوب می شود.

سعادت در پایان ضمن اشاره به تخصصی بودن فعالیتهای دامپزشکی گفت: خوشبختانه هم اکنون آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی و مرکز ملی بررسی و تشخیص بیماریهای میگو به عنوان دو مرکز ملی و بین المللی در حال فعالیت و تضمین کیفیت محصولات وارداتی و صادراتی هستند که مسئولان امر باید در تجهیز هرچه بیشتر این دو مجموعه اهتمام لازم را بکار گیرنذ.



















 
عکس: عبدالرضا کللی
 
 
نظر شما
ادامه