کد خبر: ۳۶۳۲۰
 

 ۳۸۰ کیلوگرم فراورده‌های دامی غیر قابل مصرف از یک اتوبوس در انار کشف و معدوم‌سازی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از انارپرس، «جعفر کافی» سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: یک دستگاه اتوبوس که در محور جاده انار – یزد قصد عزیمت به منطقه شمال کشور را داشت به دلیل حمل فرآورده‌های خام دامی (شکمبه، کله و پاچه و … )، پس از هماهنگی لازم با مقامات قضائی، امنیتی، انتظامی و اکیپی از واحد نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان انار این اتوبوس متوقف شد.

وی افزود: در بازرسی‌های به عمل آمده مقدار ۳۸۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر مجاز و غیر بهداشتی که بدون مجوز حمل و خودرو مخصوص در اتوبوس بارگیری شده بود، کشف گردید.

کافی گفت: این فرآورده ها مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفته و غیر قابل مصرف تشخیص داده شد و بر حسب دستور مقام قضایی فرآورده های خام دامی غیر مجاز ضبط و معدوم گردید. همچنین افراد متخلف جهت رسیدگی به تخلفاتشان به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

جعفر کافی در پایان از شهروندان خواست که فرآورده های خام دامی و پروتئینی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مورد تائید دامپزشکی تهیه نمایند و این شبکه آماده پاسخگوئی به سئوالات همشهریان گرامی و هماهنگی های لازم برای نظارت بهداشتی با شماره تلفن های ۳۴۳۸۲۸۳۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵ می باشد.

 
 
نظر شما
ادامه