کد خبر: ۳۶۳۵۵
 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زهک گفت: تمامی سگ های صاحب دار و دام های اهلی سنگین در کانون های بیماری بر علیه این بیماری واکسینه شده اند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ندای هیرمند، «علی رافع شیخی» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زهک در جلسه ویژه اتلاف سگ های ولگرد گفت: تمامی سگ های صاحب دار و دام های اهلی سنگین در کانون بیماری بر علیه این بیماری واکسینه شده اند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بیماری هاری، از جمله بیماری هایی است که اگر بیمار به آن توجه نکند ممکن است باعث مرگ شود لذا، دام های بیمار و همچنین سگ های ولگردی که مشکوک به بیماری هاری هستند دامداران به ما معرفی کنند.

وی تصریح کرد: دام های مشکوک به بیماری هاری بلافاصله با ا عزام تیم های واکنش سریع به محل ، شناسایی می شوند و آزمایشات مورد نظر بر روی دام انجام خواهد شد

رافع شیخ خاطرنشان کرد:‌ با پیش بینی های صورت گرفته واکسن مورد نیاز تامین شده است و در این خصوص کمبودی و مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس اداره دامپزشکی زهک تصریح کرد: تیم های بیماری یاب نیز به به مناطق مختلف روستایی جهت تشخیص بیماری هاری و آزمایش بر روی اجساد حیوانات از بین رفته اعزام شده اند.

همه ی سگ های صاحب دار در زهک واکسینه شدند
 
نظر شما
ادامه