کد خبر: ۳۶۴۲۳
 

با حکم رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، دکتر مجتبی محرمی به عنوان سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری این موسسه منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، دکتر مسعود هاشم زاده طی حکمی «دکتر مجتبی محرمی» را به عنوان سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری موسسه رازی منصوب و از زحمات «دکتر کیوان تدین» که تاکنون این سمت را بر عهده داشت تشکر و قدردانی کرد.

در این حکم آمده، نظر به شایستگی علمی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی منصوب می گردید، امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از نیروهای توانمند در جهت پیشبرد اهداف این معاونت موفق باشید.

رئیس موسسه رازی برنامه ریزی و ساماندهی امور تحقیقات موسسه با رویکرد بهبود مستمر تولیدات فرآورده های جدید بیولوژیک و آینده پژوهی فرآورده های بیولوژیک و نیز برنامه ریزی و توسعه تحقیقات دامپزشکی با رویکرد اپیدمیولوژی و مدیریت اقتصادی بیماری های دام، طیور، آبزیان، زنبور عسل و کرم ابریشم، زئونوتیک نوظهور و نوپدید، بهداشت مواد غذایی، دارو و مقاومت های میکروبی را از جمله اهداف این معاونت عنوان کرد.

وی همچنین برنامه ریزی و توسعه تحقیقات در حوزه های زیست فناوری، علوم پایه و تکنولوژی واکسن، برنامه ریزی و توسعه تحقیقات علوم مرتبط با حیوانات آزمایشگاهی و تحت آزمایش و فرآورده های خونی حاصل از آن ها و نیز برنامه ریزی برای آموزش مستمر و ارتقاء سطح علمی و مهارتی همکاران موسسه رازی را به عنوان دیگر اهداف این معاونت دانست و بر لزوم توجه به این موارد تاکید کرد .

 
نظر شما
ادامه