کد خبر: ۳۶۴۲۸
با شعار «رشد بی‌نظیر و چشمگیر بخش دامپزشکی»:
هفتمین کنگره بین‌المللی دامپزشکی از تاریخ ۴ تا ۶ سپتامبر (۱۳ تا ۱۶ شهریور ماه) در شهر پاریس در فرانسه برگزار خواهد شد ...
 

حکیم مهر - هفتمین کنگره بین‌المللی دامپزشکی از تاریخ ۴ تا ۶ سپتامبر (۱۳ تا ۱۶ شهریور ماه) در شهر پاریس در فرانسه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل حکیم مهر، شعار کنگره امسال «رشد بی‌نظیر و چشمگیر بخش دامپزشکی» می‌باشد. در این کنگره دامپزشکان و صنعتگران جهان از ۵۰ کشور و ۵ قاره جهان شرکت دارند.

این گردهمایی با پوشش بیش از ۳۰۰۰ رویداد شامل ۶۰۰ کنفرانس، ۱۲۰۰ کارگاه آموزشی، ۱۲۰۰ سمپوزیوم با موضوعات متنوعی از علم و فناوری از سراسر جهان با حمایت بیش از ۱۰۰۰ انجمن علمی سازماندهی می‌گردد.

تمرکز این کنفرانس‌ها بر موضوعات بسیار متنوعی همانند تحقیقات و پژوهش، تغذیه حیوانات، تولیدات و پرورش طیور، تولیدمثل حیوانات، دامپروری و دامپزشکی بالینی است.

همچنین مقالات واصله به این کنگره قابلیت چاپ در بیش از ۷۰۰ نشریه معتبر بین‌المللی را داشته که بالغ بر ۵۰ هزار نفر از محققین برجسته و دانشمندان مشهور بعنوان هیئت تحریریه آن هستند.

فهرست کلی موضوعات مورد بحث در این گردهمایی به شرح ذیل می‌باشد:

- دامپزشکی

- اپیدمیولوژی دامپزشکی

- تحقیقات دامپزشکی

- اقتصاد و صنعت

- تغذیه حیوانات

- تولید و تکثیر حیوانات و ژنتیک

- بیوتکنولوژی در حیوانات

- تولید و مدیریت دام

- دامپزشکی قضایی

- دامپروری

- تولید و پرورش طیور

- تکنولوژی محصولات لبنی

- مدل های حیوانی و آزمایشات مربوطه

- مراقبت و مدیریت دامپزشکی

- سرمایه گذاری کارآفرینان

 

همزمان با برگزاری کنگره فوق، نمایشگاهی از دستاورد‌های دنیای دامپزشکی نیز در مکان فوق برپا می‌باشد. غرفه‌داران از سراسر دنیا در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند به وب‌سایت این کنگره به نشانی http://veterinary.conferenceseries.com/    مراجعه نمایند.

 
 
نظر شما
ادامه