کد خبر: ۳۶۴۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
انتخابات اولین انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی البرز انتخابات اولین انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی البرز
 

روز یک شنبه 15 مرداد ماه سال 96 با پیگیری های هیات موسس انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان البرز، اولین دوره انتخابات هیات رئیسه در محل سالن جلسات جهاد کشاورزی استان البرز با حضور حداکثری اعضاء برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، این انتخابات که به همت بخش خصوصی دامپزشکی برای اولین بار در سطح استان البرز انجام می پذیرد، در راستای حمایت و دفاع از فعالان بخش خصوصی دامپزشکی راه اندازی و امیدوار است با تلاش های اعضاء و حمایت های مسئولین گامی در جهت احقاق حق مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی فعال در سطح استان بردارد.

گفتنی است در این جلسه که با حضور حداکثری اعضاء برگزار شد، پس از خیر مقدم و خوش آمد هیات موسس به حاضرین، «دکتر سیدفرزاد طلاکش» مشاور عالی رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اظهار خرسندی در خصوص برگزاری اولین دوره انتخابات انجمن مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی استان البرز، گفت: سازمان دامپزشکی کشور همواره در جهت ارتقای سطح بهداشت و سلامت جامعه تلاش نموده و در این راستا بخش خصوصی دامپزشکی بازوی توانمند سازمان بوده است و لذا امیدوارم که اعضاء منتخب این انجمن بتوانند گام بسیار مهمی در جهت اعتلای حقوق مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی بردارند.

در ادامه، «دکتر امیر حسین محمدی» عضو هیات موسس انجمن صنفی دامپزشکی استان البرز با ابراز خوشحالی از حضور حداکثری مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی در جلسه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین، اهداف و چشم انداز انجمن را تشریح نمود و همچنین اساسنامه انجمن را برای حاضرین قرائت کرد.

«دکتر علی اصغر شریفی» مدیر کل دامپزشکی استان نیز با حضور در این مجمع ضمن تقدیر از زحمات هیات موسس در برگزاری اولین دوره انتخابات انجمن صنفی دامپزشکی استان گفت: بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی همواره همگام با یکدیگر در راستای حفظ حقوق دامپزشکان و فعالان این حوزه تلاش نموده اند و دامپزشکی استان با حمایت از بخش خصوصی در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید دامپزشکی از هیچ کمکی دریغ ننموده است و اظهار امیدواری نمود این انجمن بتواند در جهت دفاع از حقوق مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی و همچنین اجرای ماده 19 گام­های موثری بردارد.

در ادامه جلسه رای گیری با حضور نمایندگان اداره کار و امور اجتماعی استان البرز، نظام دامپزشکی و دامپزشکی استان البرز انجام شد.

نتایج انتخابات در روزهای آینده توسط هیات رئیسه اطلاع رسانی خواهد شد.













 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
0
................. که مخالف شماره یک تشکلهای صنفی دامپزشکی و اجرا شدن ماده 19 آیین نامه بهداشتی دامپزشکی هستند.عجیب است جزو شرکت کنندگان جلسه بودند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
دفیقا از ایشون بعید است در جلسه.چون ایشون از دشمنان بلقوه ماده ی ۱۹هستند
نظر شما
ادامه