کد خبر: ۳۶۵۲

حکیم مهر - مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه برنامه‌های هفته دامپزشکی در این استان را تشریح کرد.

ابراهیم مقصودی‌فرد گفت: هفته دامپزشکی از 10 الی 17 مهر ماه است و اهمیت توجه به نقش و جایگاه دامپزشکی مسئولان را بر آن داشت که در سال جاری علاوه بر پاسداشت روز ملی دامپزشکی در 14 مهرماه، ایام 10 الی 17 مهر را به عنوان هفته دامپزشکی نامگذاری کنند.
وی افزود: عناوین این هفته شامل دامپزشکی و اقتصاد ملی، دامپزشکی و بهداشت مواد غذایی، دامپزشکی و گوناگونی حرفه‌ای، دامپزشکی و امنیت غذایی هستند که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراسم پاسداشت روز ملی دامپزشکی با شرکت خانواده دامپزشکی استان شامل بخش خصوصی، دولتی و مسئولان استان در روز 14 مهرماه در سطح استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
مقصودی فرد تاکید کرد: برگزاری نشست با بخش خصوصی دامپزشکی، تجلیل از نمونه‌های بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی، تقدیر از پیشکسوتان دامپزشکی، برگزاری مانور اکیپ‌های بازرسی بهداشتی در سطح شهر کرمانشاه، کوهپیمایی و مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته به اجرا درخواهد آمد.
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با تقدیر از حمایت‌های مسئولان استان از برنامه‌های دامپزشکی در سالیان اخیر گفت: بی تردید این حمایت‌ها و همراهی مسئولان ارشد استان سبب شده در حال حاضر کمترین مشکل را در بحث بیماری‌های دام و طیور و بیماری‌های مشترک شاهد باشیم.

 

نظر شما
ادامه