کد خبر: ۳۶۵۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

بر اساس اعلام بنیاد نخبگان اردبیل، در جشنواره منطقه ای اختراعات و ابتکارات رویش البرز 121 اختراع به این جشنواره ارسال و از این تعداد 71 اختراع پس از داوری اولیه به حضور در جشنواره رویش در اردبیل دعوت و به مرحله داوری نهایی راه یافته که در داوری نهایی 11 اختراع به عنوان اختراع سطح سه انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، از این میان اختراع «مهندس محمد جباری راد» از کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان قزوین با عنوان "دستگاه برای ذبح دام" نیز جزو برگزیدگان نهایی انتخاب گردیده است.

گفتنی است جشنواره منطقه ای اختراعات و ابتکارات رویش بنیاد ملی نخبگان پهنه البرز (اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین و گیلان) دومین جشنواره رویش در سال ۱۳۹۶ است که به میزبانی بنیاد نخبگان اردبیل در تیرماه 96 برگزار شده است.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهرام قلی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
0
تبریک به مهندس محمد جباری عزیز و به امید موفقیتهای مستدام وبیشتر...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
0
0
تبریک.. ب امید اون روز ک با خودخواهی دکترها, کارشناسان دامپزشکی از جامعه دامپزشکی طرد نشند. و بجای سرخوردگی از پتانسیل اونها استفاده بشه... جامعه دامپزشکی یعنی دکترها, کاردان ها. و کارشناسان. ان شالله همگی ب این درک برسند تا انسجام دامپزشکی حفظ شود..
aiva
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
0
0
به امید آن روز دوست و همکار گرامی .به امید روزی که این تنگ چشمیهاو تعصبها از چهره دامپزشکان متعصب به رشته شان رخت بر بنددو قابلیت تمامی رسته ها به رسمیت شناخته شود.
نظر شما
ادامه