کد خبر: ۳۶۶۰۹
 

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اصفهان از آغاز واردات گوشت به اصفهان خبر داد و گفت: با واردات گوشت از التهاب بازار کاسته شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «عبدالرضا آقاجانی کردآبادی» درباره وضعیت حال حاضر بازار گوشت اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر گوشت قرمز به میزان موردنیاز در بازار اصفهان موجود است.

وی افزود: واردات گوشت به اصفهان آغاز شده و مقداری گوشت از کشورهای ارمنستان و قرقیزستان وارد اصفهان شده است که در همین راستا مقداری از التهاب بازار کاسته و عود قیمت‌ها کم شده است.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اصفهان با بیان اینکه امروز ثبات نرخ به بازار گوشت بازگشته است، گفت: چندی پیش وضعیت بازار به گونه‌ای بود که به عنوان مثال امروز هر کیلوگرم گوشت را 38 هزار تومان، فردا 39 هزار تومان و دو روز بعد 40 هزار تومان می‌خریدیم ولی با واردات گوشت از التهاب بازار کاسته شده است.

وی درباره سلامت گوشت‌های وارداتی گفت: این گوشت‌ها در کشور مبدأ کشتار شده و در دمای پایین نگهداری و سپس وارد کشور می‌شود، بعد از واردات نیز سلامت این گوشت‌ها از طرف دامپزشکی و مرکز بهداشت بررسی و آزمایش شده و سپس توزیع می‌شود.

آقاجانی کردآبادی بیان کرد: گوشت ارمنستان از حدود یک سال پیش به تهران وارد می‌شد اما با التهاب بازار تصمیم بر این شد که این گوشت‌ به اصفهان نیز وارد شود.

وی با اشاره به قیمت‌ این نوع گوشت در بازار اصفهان گفت: گوشت ارمنستان گوشت بره درجه یک است که 30 هزار و 300 تومان به فروشنده فروخته شده و فروشنده نیز این گوشت را 32 هزار تومان توزیع می‌کند.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اصفهان درباره قیمت‌های کنونی بازار گوشت بیان کرد:  هر کیلوگرم گوشت گوساله 38 هزار تومان، هر کیلوگرم گوشت گوسفند درجه یک 39 تا 40 هزار تومان، هر کیلوگرم گوشت گوسفند درجه دو 27 هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت گاو 35 هزار تومان فروخته می‌شود.

 
 
نظر شما
ادامه