کد خبر: ۳۶۶۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان تهران از کشف مقادیر زیادی گوشت‌ فاسد و غیربهداشتی از یکی از تالارهای معروف شهر تهران خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «بهمن حسن بیگی» رئیس گشت‌های سیار  تعزیرات حکومتی استان گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده مبنی بر تخلفات متعدد یکی از تالارهای معروف شهر تهران، گشت مشترک تعزیرات با حضور بازرسان دستگاه‌های متولی از جمله بازرسان دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی و اصناف از یکی از تالارهای معروف شهر تهران بازدید به عمل آمد .

وی افزود: طی بازرسی‌های انجام شده، بیش از 200 کیلوگرم  گوشت و موادغذایی فاسد و غیربهداشتی  از این  تالار معروف  کشف و سپس معدوم شد.

رئیس گشت‌های سیار  تعزیرات حکومتی استان تهران  گفت: با احراز تخلف، به این تالار اخطار 48 ساعته پلمپ داده شد و بعد از گذشت 48 ساعت، مجددا بازرسان از این تالار بازدید کردند و در ادامه مشخص شد که مدیر تالار نواقص اعلام شده از سوی بازرسان  را رفع کرده است.

حسن بیگی در پایان تصریح کرد: پرونده تخلفاتی  برای این واحد صنفی به اتهام  گرانفروشی  و  عرضه مواد غذایی فاسد  تشکیل شد.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
0
سلام
این تالار اسم نداشت؟ اگر جنبه پز دادن گشت های دوره ای است که هیچ! با این اطلاع رسانی چکار کنیم! قصه بخوریم یا شاد شویم و یا تاسف بخوریم برای پنهان کاری!
تشکر
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
0
من تو اخبار ديدم، تالار ....... تهرانپارسه
نظر شما
ادامه