کد خبر: ۳۶۷۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر



یک دستگاه خودروی حاوی محموله مرغ پرکنده به وزن بیش از ۳ تن که عازم مقصد تبریز بود، در پست قرنطینه بین استانی شهرستان میاندوآب با همکاری نیروی انتظامی متوقف و محموله آن توقیف گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی، «دکتر مهدی فتاحی» سرپرست شبکه دامپزشکی میاندوآب گفت: در بازرسی بعمل آمده در پست قرنطینه دامپزشکی بین استانی واقع در شهرستان میاندوآب، یک دستگاه خودروی حاوی محموله مرغ پرکنده به وزن ۳ هزار و ۲۴ کیلوگرم که عازم مقصد تبریز بود با همکاری نیروی انتظامی متوقف و محموله  آن توقیف گردید.

وی افزود: این محموله مرغ به صورت غیربهداشتی و خارج از زنجیره سرد و بهداشتی در حین حمل و نقل، فاقد مجوز حمل قرنطینه ای، بصورت فله و بدون بسته‌بندی و فاقد تاریخ تولید و انقضا بود.
 
دکتر فتاحی ادامه داد، محموله مذکور در یک دستگاه کامیون ایسوزو قرار داشت که فاقد پروانه حمل بهداشتی و کد رهگیری بود.

سرپرست شبکه دامپزشکی میاندوآب گفت: با توجه به اینکه محموله مذکور از نظر ویژگی‌های ظاهری و ارگانولپتیکی غیرقابل مصرف تشخیص داده شد لذا با دستور قضایی دادستانی محترم شهرستان معدوم و از چرخه مصرف خارج شد.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
0
0
بدینوسیله از زحمات اداره دامپزشکی میاندواب تشکر میشود امیدواریم اداره کل دامپزشکی استان در مورد کشتار غیر مجاز مرغ و دام نیز اقدامی بفرمایند
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
0
0
آفرین ولی از ریاست محترم بهداشت عمومی اداره دامپزشکی استان سوال میشود ایا با مشخصات ظاهری میتوان چندین کیلو گوشت را ضبط کرد و آیا نیازی به آزمایشات دیگر نیست .اگر صاحب محموله به محاکم قضایی عارض شود آیا واحد حقوقی توان دفاع را دارد لطفا پاسخ فرمایند
نظر شما
ادامه