کد خبر: ۳۶۷۰۶
 

«دکتر آیدین کسالایی» دبیر اجرایی دومین کنگره ملی طب حیوانات همراه با پایان یافتن مهلت ارسال مقالات این رویداد علمی و آموزشی گزارشی از روند اجرایی آن ارائه نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی جامعه دامپزشکان ایران، «دکتر آیدین کسالایی» دبیر اجرایی کنگره با اشاره به پایان فرصت نهایی و تمدید شده ارسال مقالات علمی، از ثبت نزدیک به 250 مقاله علمی در دبیرخانه کنگره طب حیوانات همراه با موضوعات مرتبط به دامپزشکی در زمینه اسب، پرندگان زینتی، حیوانات خانگی و گونه های اگزوتیک خبر داد.

وی عنوان کرد: طی روند داوری، مقالات ثبت شده از سوی دبیرخانه توسط کمیته علمی با ریاست آقای دکتر فرهودی و آقای دکتر معیر به عنوان دبیر علمی کنگره آغاز شده است.

کسالایی با یادآوری برنامه چهار روزه این کنگره به همراه امتیاز بازآموزی و نمایشگاه صنایع و خدمات دامپزشکی دام کوچک از تاریخ 11 تا 14 مهر هم زمان با روز ملی دامپزشکی در هتل المپیک تهران، گفت: ضمن برگزاری افتتاحیه برنامه با حضور مدیران ارشد عرصه دامپزشکی، مسئولان مختلف بخش های دولتی و خصوصی، نمایندگان مجلس، بیش از 15 سخنران کلیدی در راستای محورهای کنگره، ارائه نظریه خواهند کرد.

دبیر اجرایی دومین کنگره طب حیوانات همراه از برنامه ریزی جهت حضور «دکتر گاوور» رییس انجمن دامپزشکی حیوانات همراه اروپا در مراسم افتتاحیه و سخنرانی کلیدی ایشان خبر داد و همچنین گفت: در پانل های علمی سعی گردیده تا سخنرانی های کلیدی با موضوعات استراتژیک دامپزشکی دام کوچک انتخاب گردند تا ظرفیت علمی کنگره بیش از پیش گردد.

وی همچنین در خصوص زمان اعلام نتایج داوری مقالات گفت: بنا بر برنامه ریزی انجام شده داوری مقالات تا تاریخ پایان مرداد ماه به پایان خواهد رسید و نتایج قطعی در روزهای آغازین شهریور ماه اعلام خواهد شد. همچنین آخرین فرصت پیش ثبت نام با تخفیف در کنگره پایان شهریور ماه خواهد بود.

دکتر کسالایی همچنین به همراهی با پنجمین نمایشگاه صنایع و خدمات دامپزشکی دام کوچک که از پنج سال گذشته تاکنون به عنوان رویدادی رسمی در این عرصه، معرفی تکنولوژی، خدمات و تولیدات دامپزشکی را برعهده داشته اشاره و خاطرنشان کرد: تحقق اشتغال دامپزشکان فارغ التحصیل و به روزرسانی صنایع، خدمات، تکنولوژی ها و کارآفرینی های این رشته بدون شکل گیری چنین مجموعه هایی چندان موفق نخواهد بود. در این نمایشگاه، دانشجویان دامپزشکی، متخصصان و کلینیسین ها، مدیران موسسات آموزشی و تحقیقاتی، تولیدکنندگان محصولات و تجهیزات مورد نیاز دامپزشکی دام کوچک، صنایع آزمایشگاهی، دارویی و تشخیصی مرتبط حضور داشته و به معرفی و رقابت در این عرصه خواهند پرداخت.

 
 
نظر شما
ادامه