کد خبر: ۳۶۷۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

۱۳۵ مقاله از محققان و پژوهشگران کشور برای ارائه در سومین کنفرانس ملی علوم جانوری پذیرفته شد.

به گزارشحکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «مهران عربی» دبیر سومین کنفرانس ملی علوم جانوری از ارسال ۲۳۲ مقاله از محققان و پژوهشگران کشور به دبیرخانه این کنفرانس خبر داد و گفت: ۱۳۵ مقاله از این تعداد از سوی هیئت داوران پذیرفته شد.

وی افزود: ۱۵ مقاله به صورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر ارائه می‌گردد.

عربی، فیزیولوژی٬ بیوسیستماتیک و تکوین جانوری را محور‌های سه گانه سومین کنفرانس ملی علوم جانوری عنوان و اضافه کرد: با وجود گونه‌های جانوری فراوان و منحصر به فرد، در کشور اطلاعات کافی از این گونه‌ها، نوع زیست، جمعیت و تعداد آنان در دست نیست.

وی افزود: تنها ۳۰ درصد گونه‌های جانوری کشور شناسایی شده است.

عربی، معرفی علوم جانوری، تجمیع و تعامل محققان و بهره‌گیری از تجربیات، نتایج و دستاورد تحقیقات آنان را از اهداف برگزاری این کنفرانس اعلام کرد.

سومین کنفرانس ملی علوم جانوری از امروز چهارشنبه اول شهریور ۹۶ به مدت سه روز به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری و با همکاری انجمن زیست‌شناسی ایران و گروه علوم جانوری دانشگاه شهرکرد در این دانشگاه برگزار می‌شود.

دانشگاه شهرکرد در غرب شهرکرد (مرکز استان چهارمحال و بختیاری) و کیلومتر ۲ جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

هم اکنون حدود ۸۰۰ دانشجو در رشته‌های مرتبط با علوم جانوری نظیر مهندسی کشاورزی، دامپزشکی، مهندسی منابع طبیعی و زیست شناسی در دانشگاه شهرکرد مشغول به تحصیل هستند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
استان خراسان؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
ادامه