کد خبر: ۳۶۷۲۵
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
طی پیام تبریکی از سوی دکتر صفری به وزیر بهداشت:
در این نامه بر آمادگی سازمان نظام دامپزشکی برای تحقق سلامت فراگیر و پایداری و استمرار آن در جامعه در راستای شعار «جهان واحد؛ سلامت واحد» تاکید شده است ...
 

حکیم مهر - «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی در پیامی فرا رسیدن اول شهریورماه «روز پزشک» را به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، در این نامه بر آمادگی سازمان نظام دامپزشکی برای تحقق سلامت فراگیر و پایداری و استمرار آن در جامعه در راستای شعار «جهان واحد؛ سلامت واحد» تاکید شده است.

متن این نامه به شرح زیر است:

 
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
2
0
که چی مثلا ؟ عددی هستیم آخه ؟ از جنازه دامپزشکی فقط بوی ......... میاد حالا واسه ما کلاس می زارین ؟ مورچه چیه کله پاچش چی باشه ؟
پاسخ ها
دكتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
ناشناس عزيز لطفاً وضعيت خودت را به كل جامعه دامپزشكي تعميم نده واز طرف سايرين حرف نزن لطفاً!!!
تاوقتي هركسي جايگاه ومنزلت خودش را درك نكنه وبراي خودش احترام وشخصيت قائل نشه ازديگران چه انتظاري مي توان داشت؟؟؟!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
دقیقاً!
دکتر لواسانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
1
درود بر دکتر صفری ،یک عاقل هم در سیستم دولتی سازمان دامپزشکی باشه همین اقای دکتر صفری هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
1
0
آیا تا بحال کسی دیده وزیر بهداشت یا رییس نظام پزشکی روز دامپزشک را تبریک گفته باشد.حتی بنده تا کنون تبریک وزیر جهاد کشاورزی را هم در این خصوص ندیده ام . از مسوولیت محترم سایت حکیم مهر که انصافا حافظه تاریخی قوی دارند خواهش میکنم اگر چنین سوابقی در آرشیو دارند انتشار دهند تا ذهن ما از این تحقیر پاک شود.تا مسوولیت دامپزشکی یا نظام به اصطلاح دامپزشکی خود را بیش از این کوچک نکنند بخدا قسم که از این مکاتبات چیزی در نمی آید بهتر است به وضع نابسامان حرفه خود بپردازیم.تعدد بیش از حد نیاز دامپزشک بزودی تبدیل به سونامي خواهد شد وعلی رغم دریافت حق عضویت های کذایی که نمیدونم کجا هزینه میشود پایه های سازمان نظام دامپزشکی را تهدید خواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
مضحک است که شما زیر مجموعه یک وزارت خانه نباشیدو آن وفت انتظار داشته باشید که وزیر آن به شما تبریک هم بگوید؟!

آن هم در شرایطی که وزیر جهادکشاورزی کمترین ارزشی برای شما قائل نیست و حتی رئیس سازمان دامپزشکی را به حضور نمی پذیرد.
حیران.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
1
0
س.خوب تبریکتو گفتی اوناوضعشان خوبه فکری برای وضع بحرانی دامپزشکان بنما.فقط حرف پس عمل به وظیفه چه موقع؟؟.
دامپزشک عضو نظام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
1
0
سازمان نظام دامپزشکی لطف کنن بعد ابراز صمیمیت با وزارت بهداشت،بهتره به وضع اسف بار دامپزشک ها هم توجه کنن این همه پول زبون بسته رو که از این افراد می گیرن لااقل یه کاری بکنن که دامپزشک زنده بمونه تا بتونه پول شما رو پرداخت کنه.ضمنا فواید نظام دامپزشکی رو برای دامپزشک هم بگن بدونیم چیه؟
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
1
0
رشته دامپزشکی حالا حالا ها خیلی باید زور بزنه تا بتونه به جایگاه فعلی پزشکی برسه اونم شاید.با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمی شه.عطر باید خود ببوید نه آنکه عطار بگوید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
1
0
امیدوارم بزودی به وزارت بهداشت ملحق شویم تا لااقل یکی از معاونین آن وزارتخانه محض رضای خدا یک تبریک خشک و خالی نثار جامعه دامپزشکان نماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
از ابتکار عمل جناب آقای دکتر محمدرضا صفری در ارسال تبریک به وزیر محترم بهداشت بسیار متشکرم.

به خصوص اینکه ایشان هوشمندانه موضوع One health را به عنوان یک مبنای پذیرفته شده جهانی برای همکاری هر چه بیشتر دامپزشکی با نهادهای بهداشتی کشور در صورت الحاق به وزارت بهداشت گوشزد کردند.

نکته بسیار مهم این است که سازمان دامپزشکی دارای یک هویت مستقل و دارای رسمیت از طرف سازمان بهداشت جهانی WHO است.

به همین دلیل با یک تعامل دو طرفه به دلیل نیاز وزارت بهداشت به ما، می توانیم از یک طرف به بهداشت و سلامت مردم کشور عزیزمان ایران کمک کنیم و از طرف دیگر سازمان های دامپزشکی و نظام دامپزشکی از اقتدار حکومتی وزارت بهداشت در جهت اعتلای رشته دامپزشکی بهره بگیرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
1
بهداشت، از مهم ترین و اساسی ترین نیازهای انسان همواره مورد توجه سیاست گذاران و مسئولین کشورهای مختلف بوده است. مقوله ای که کمبود آن یک کشور را در تمامی زمینه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، نظامی و اجتماعی دچار ضعف و حرکت رو به عقب می گرداند. دامپزشکی به عنوان یک رشته کاملا بهداشت محور از مهم ترین ابزارهای کنترل و پیشگیری در بحث امنیت زیستی و سلامت عمومی جامعه به شمار می آید. هرگونه ضعف در اقدامات بهداشتی دامی، سبب بروز خسارات جانی و مالی گسترده در سطح کشورها خواهد نمود به همین دلیل کشورهای پیشرفته همواره دیدگاهی ویژه به امر نظارت دامپزشکی و سلامت دام داشته اند.

اکنون صاحب نظران و متفکران عرصه بهداشت و نیز سازمانهای بین المللی به امر اهمیت بهداشت واحد در جهان پی برده اند و شعار یک جهان، یک بهداشت را نه در شعار بلکه در عمل نیز پیاده می کنند. تشویق و تبلیغات گسترده جهانی بر اتحاد بهداشت و یکپارچگی بهداشت انسانی و حیوانات، در حال متقاعد نمودن کشورها به این امر مهم می باشد. که در عمل برخی کشورهای پیشرفته با بررسی های همه جانبه این امر کلیدی را در کشور خود اجرا نموده اند که بر اساس نتایج اعلام شده نتیجه بسیار مطلوبی کسب گردیده است.

اخیرا در نامه ریاست محترم سازمان نظام دامپزشکی(دکتر صفری) به وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همین امر اشاره گردید. خوشبختانه با وجود اساتید و مسئولین دلسوز کشور که همواره مصلحت کشور و امنیت زیستی و بهداشت کشور را به هر حرکت سیاسی، سلطه طلبانه و منفعت محور ترجیح می دهند بحث بهداشت واحد در کشورمان نیز مطرح گردید که ان شا الله با تلاش مستمر به نتیجه دلخواه نایل خواهد گردید.

بحث مهم دیگری که در نامه دکتر صفری نیز اشاره گردیده بود بحث سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری است که تولیت نظام سلامت کشور شامل مباحث سیاست گذاری های اجرایی، برنامه ریزی های راهبردی، ارزشیابی و نظارت می باشد باید توسط وزارت بهداشت صورت گیرد. به زبان ساده کلیه اقدامات بهداشتی بر دوش وزارت بهداشت نهاده شده و تولیت بهداشت کشور را بر عهده دارد. می توان از این امر همان بحث بهداشت یکپارچه فوق را استنباط نمود. در مجموع می توان بحث الحاق دامپزشکی به وزارت بهداشت را نیز بر اساس سیاست ابلاغی رهبری پیگیری نمود.
نظر شما
ادامه