کد خبر: ۳۶۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - رییس سازمان دامپزشکی کشور در سفر به قم، با آیات عظام و مراجع تقلید، آیت‌الله هاشمی شاهرودی و رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
دکتر دستور رییس سازمان دامپزشکی کشور به همراه وزیر جهادکشاورزی طی سفر به استان قم ضمن زیارت بارگاه حضرت معصومه (س) با آیات عظام نوری همدانی، علوی گرگانی، سبحانی، مکارم شیرازی، آیت اله شاهرودی و دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم ملاقات نمود.
در این دیدار پس از ارائه گزارش وزیر جهادکشاورزی و نماینده ولی فقیه در این وزارتخانه، آیات عظام ضمن تشکر از حضور میهمانان و فعالیتهای صورت گرفته، مطالب و رهنمودهای لازم را در زمینه‌های کشاورزی و دامپروری ارائه کردند.
از مهمترین توصیه‏های آیات عظام در این دیدارها تأکید بر گذر از دامداری و کشاورزی سنتی به صنعتی و لزوم کاهش فاصله ایران با کشورهای پیشرفته در این زمینه و مهمترین توصیه رئیس مجلس شورای اسلامی هم تأکید بر عدم تکرار ورود دامهای بیمار به کشورمان بوده است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مطلع
|
-
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۸
0
0
ریاست محترم قبلی سازمان دامپزشکی کشور هم دیداری (البته به تنهایی و نه با وزرا ورئیس مجلس و در حاشیه )با علمای اعلام داشتند که بد نیست در زیر این عکسها با عنوان مطالب مرتبط میشد به آنها هم دسترسی داشت
نظر شما
ادامه