کد خبر: ۳۶۹۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر


یازدهمین کنگره دانشجویان دامپزشکی ایران با پیام «دکتر فرهاد رهبر» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل آغاز به کار کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در مراسم آغاز کار یازدهمین کنگره دانشجویان دامپزشکی ایران توجه به طبیعت و حیات وحش مهم خواند و بیان کرد: همه انسان‌ها نسبت به دام‌های کوچک و بزرگ و چرخه‌های حیات در طبیعت و اهمیت حفظ حیات وحش مسئول هستیم و در حفظ و مراقبت از آنها باید تلاش و فرهنگ‌سازی کنیم.

دکتر همایون موتمنی تأکید کرد: امنیت غذایی یکی از موضوعات جدی و مهم این روزهای پزشکان دامپزشکی است، تامین لبنیات و غذایی سالم برای مردم اهمیت زیادی دارد.

وی افزود : موضوع حفظ یک گونه گیاهی یا جانوری در طبیعت اینقدر اهمیت دارد که دانشگاهیان و نخبگان علمی در حرفه دامپزشکی برای آن بیشتر پژوهش و تحقیق کنند.

موتمنی با قدر‌شناسی از دکتر فرهاد رهبر و پیامی که برای این کنگره ارسال کرد، گفت: در دوره مدیریت جدید، توجه به ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانشگاهیان و پژوهشگران یکی از اساسی‌ترین برنامه‌ها دانشگاه آزاد اسلامی است که همان شکوفا کردن استعدادهای نهفته در دانشجویان و نخبگان علمی است.

رئیس واحد بابل یاد آور شد: یازدهمین کنگره دانشجویان دامپزشکی ایران به همت انجمن‌های علمی دانشجویی، دانشکده دامپزشکی و حوزه پژوهش واحد بابل در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پزشکی این واحد آغاز شد. تعداد ۴۲۳ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که تعداد ۳۲ مقاله به ‌عنوان سخنرانی، تعداد ۲۴۰ تا به صورت پوستر و پنل‌ها هم شامل ۷ سخنرانی و ۱۵ مقاله به شکل پوستر ارائه می‌شود.

موتمنی گفت: ۱۱۰ دانشجو از ۱۵ دانشگاه دامپزشکی کشور، دو میهمان از کشورهای ایتالیا و فرانسه، استادان و کارشناسان عرصه دامپزشکی و ۲۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های مازندران از امروز تا ۱۶ شهریور، فرصت‌ها و چالش‌ها بخش دامپزشکی را بررسی می‌کنند.

در مراسم آغاز به کار این همایش پیام دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دکتر موتمنی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قرائت شد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
0
0
بیشتر شبیه یک کنفرانس دانشجویی بوده تا کنگره.....
نظر شما
ادامه