کد خبر: ۳۶۹۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد با رد این ادعا که شش گاو را با لخته خون به جای گوشت آن در قصابی‌ها چرخ می‌کنند، گفت: گوشت چرخ‌کرده مرغوب با نامرغوب متفاوت است که تشخیص آن به عهده دامپزشکی است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «احمد احدی» گفت: فروش گوشت چرخ‌کرده بسته‌بندی شده در قصابی‌ها تا یک کیلوگرم مجاز و بیشتر غیر مجاز است. مسئول نظارت بر گوشت چرخ‌کرده اداره دامپزشکی است، که آزمایش کرده و اگر مشکلی داشته باشد جمع‌آوری می‌شود.

وی با رد این ادعا که شش گاو را با لخته خون به جای گوشت آن در قصابی‌ها چرخ می‌کنند، گفت: گوشت چرخ‌کرده مرغوب با نامرغوب متفاوت است که تشخیص آن به عهده دامپزشکی است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد بیان کرد: بالغ بر 800 واحد صنفی قصابی دارای پروانه کسب هستند، حدود 50 واحد صنفی هم برای کسب پروانه اقدام کرده‌اند.

احدی با اشاره به اینکه قیمت گوشت بعد از عید قربان کاهش یافته و به قیمت قبل از عید رسیده است، اظهار داشت:گوشت بره نرینه بدون دنبه در بازار تا 42 هزار تومان فروخته می‌شود.

وی افزود: در اکثر نقاط شهر گوشت بره نرینه فروخته می‌شود و اگر هم در اطراف شهر گوشت میش را به دلیل قیمت پایین آن می‌فروشند، مردم اطلاع دارند که چه چیزی را خریداری می‌کنند.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
0
0
چرخكرده مرغوب زود سياه مي شود به اين دليل آدمهاي منصف از منجمد برزيلي استفاده مي كنند و آنهايي كه جنايت مي كنند از گوشتهاي برگشتي،سنگدان تاريخ گذشته و ماده گاو و گوشت كله.بهترين توصيه عدم استفاده از گوشت چرخكرده بسته بندي شده است
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
0
0
بهترین توصیه خرید گاو و گوسفند زنده و مرغ و خروس زنده و بوقلمون و..... چون بهداشت = 0
نظر شما
ادامه