کد خبر: ۳۶۹۷۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

«اخبار ایلک» نوشت:

در پی حساسیت های به وجود آمده پس از معرفی کابینه جدید توسط رییس جمهور کشورمان در خصوص عدم استفاده حداکثری از ظرفیت های آذربایجان در کابینه دوازدهم و به پشتوانه رای اکثریت مردم این منطقه به جناب اقای دکتر روحانی، خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر پیشنهاد آقای دکتر علیرضا منادی سفیدان از سوی مجمع نمایندگان آذربایجان جهت تصدی پست وزارت علوم منتشر شد که سبب ایجاد و افزایش همدلی در خصوص به ثمر نشستن این مطالبه در میان نمایندگان و مردم شریف آذربایجان شده است .

لذا در این خصوص خبرنگار ما جهت مشخص کردن صحت و سقم این خبر طی تماس تلفنی با برخی از نمایندگان به عنوان اعضای مجمع نمایندگان آذربایجان مصاحبه کرده که به شرح زیر می باشد .

«دکتر محمد حسن نژاد» نماینده حوزه انتخابیه مرند و جلفا در مصاحبه با خبرنگار اخبارایلک بر ضرورت اعتماد سازی دولت و نمایندگان آذربایجان تاکید کرد و افزود: «دولت محترم با عدم معرفی افرادی از آذربایجان برای پست وزارت در کابینه خود به نوعی نگاه تبعیض آمیزی به ما دارد که این نگاه ها شائبه های زیادی ایجاد میکند. ما با این پیشنهاد سعی داریم توازن را در کابینه ایجاد کنیم و امیدواریم رئیس جمهور نیز چنین اعتقادی داشته باشد و با معرفی دو وزیر آذربایجانی برای پستهای باقی مانده قدمی در این راه بردارد.»

وی همچنین خصوصیات علیرضا منادی را بسیار برجسته عنوان و قابل دفاع اعلام و گفت : «دکتر منادی با سابقه 8 سال نمایندگی مجلس و حضور در هیئت رئیسه، رئیس کمسیون دانشگاهیان مجلس و معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی مقبول نمایندگان است و در صورت معرفی از جانب رئیس جمهور یقینا رای اعتماد مجلس را خواهد گرفت .»

«دکتر محمد وحدتی» نماینده مردم بستان آباد و تیکمه داش نیز در این مصاحبه ضمن قبول کاستی های موجود در معرفی اعضای کابینه گفت: «بنده به عنوانی فردی که این درخواست را از تریبون مجلس اعلام کردم به همراه دیگر همکاران پیگیر این موضوع هستیم و طی مذاکراتی که با رئیس جمهور محترم داشتیم، ایشان قول داده اند که دو وزیر باقی مانده را از میان افراد آذربایجانی انتخاب کند تا باعث دلگرمی هرچه بیشتر ما باشد. به همین خاطر ما گزینه هایی برای تصدی این دو پست به دکتر روحانی معرفی کرده ایم و ایشان قول بررسی و انتخاب داده اند .»

وی افزود: «دکتر منادی نیز بعنوان یکی از گزینه های پیشنهادی ما برای تصدی پست وزارت علوم است که با توجه به سابقه ایشان مطمئنا در این جایگاه موفق خواهند بود .»

«مهندس معصومه آقاپور» نماینده حوزه شبستر و صوفیان نیز با تائید خبر فوق از تنظیم نامه ای در این خصوص جهت ارسال به رئیس جمهور خبر داد.

وی ضمن بر شمردن توانایی علمی و عملی دکتر منادی در سطوح مدیریت دانشگاهی ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهور از مطالبه فوق استقبال نماید  .
 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Finland
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
0
0
یه کمپین هم برای دکتر گودرز صادقی ایجاد شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
0
0
بیکارید؟ یا اولویت ها رو درک نمی کنید؟ ایشان حالا اگر وزیر هم شد خب که چه؟ مگر در هیئت رئیس مجلس بود اتفاقی افتاد؟ حالا چهارتا نماینده یک استان هم بر اساس ملاحظات منطقه ای خودشان و فقط بخاطر خودشان از همشهری خودشان حمایت کردند، به حال دامپزشکی چه سود؟ بنشینیم فکر اساسی برای رشته خودمان، سازمان خودمان بکنیم و بهترین دفاع از این حرفه ابتدا عملکرد صحیح و کم نقص است نه امیدوار بودن به این و آن، که فقط برای رسیدن به اهداف خود دنبال ایجاد واکنش های صنفی هستند و بس، حالا یکی برای وزارت و یکی برای استانداری، فرقی بحال این صنف نخواهد کرد
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
0
0
................................ البته در این مملکت هرکاری بخواهید در می آید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
0
0
کمال بی انصافی است اگر ایشان وزیر بشوند. ایشان سال پیش از مردم تبریز رای برای مجلس کسب نکردند حالا مبخوان وریر علوم بشوند؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
0
0
حالا اون نماینده های که حمایت کردند مگر کی هستند و چه وزنی دارند؟
نظر شما
ادامه