کد خبر: ۳۶۹۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه از تکنیسین شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه که به علت یک حادثه در بیمارستان بستری بود دیدار کرد.

به گزارش حکیم مهر، مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از واکسیناتورهای دامپزشکی شهرستان صحنه در حین واکسیناسیون دچار حادثه شد و به دلیل فرو رفتن سرنگ در بدنش دچار بیماری تب مالت گردید که در حال حاضر در بیمارستان تحت مداواست.

«امیر حسین فدائی» با اشاره به سختی کار افراد شاغل در حوزه دامپزشکی افزود: همکاران ما در این بخش همواره با مخاطرات فراوان و غیر قابل پیش بینی رو به رو هستند و متاسفانه اکثر کارکنان دامپزشکی سابقه تلخ ابتلا به بیماری تب مالت که یک بیماری شغلی است را دارند.

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه افزود: متاسفانه با وجود رعایت کامل مسائل ایمنی فردی توسط کارکنان دامپزشکی برخی از اتفاقات نیز غیرقابل اجتناب است.

این مقام مسئول تصریح کرد: به دلیل شرایط خاص کار در حرفه دامپزشکی همچون کار در آزمایشگاه، دامداری، کشتارگاه، روستا و... این مخاطرات اجتناب ناپذیر است و همواره تعدادی از همکاران ما دچار حوادثی از جمله ابتلا به بیماری های های مشترک بین انسان و دام، حیوان گزیدگی و ... می شوند.

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با وجود تمامی مشقت های شغلی در این حوزه، کارشناسان و تکنسین های دامپزشکی با کمترین ادعا در سخت ترین شرایط کاری به منظور حفظ و حراست از سرمایه های دامی استان و افزایش سطح بهداشت عمومی در جامعه مشغول به خدمت خالصانه هستند.

به گفته وی، دکتر نادر پرور مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه، دکتر علیرضا امیری معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان و دکتر رامین سمیعیان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه با حضور در بیمارستان به عیادت جواد سروشی کاردان حادثه دیده رفتند.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Azerbaijan
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
0
0
باسلام واقعا امكان ابتلا به تب مالت با واكسن وجود داره ؟
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
0
متاسفانه مخاطرات کارهای فنی دامپزشکی به مسوولین منعکس نمیشه یا مسولین براشون قابل فهم نیست که نیروها تا آخر عمر این گونه بیماری هارو باید تحمل کنند.بدون هیچ حمایتی
نصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
باسلام شنیدن این اخبار اینجانب رانیز محضون کردچراکه اینجانب نیزمثل دوستمان وهمکارمان ازطریق اصابت سرسوزن آلوده به بیناری بروسلوزشده است که واقعا یک بیماری بدی میباشدومن به مسئولانش افتخارمیکنم که به عیادت تکنسین درگررفته اند باوجود اینکه بنده بصورت حاد درگیربیماری نامبرده بودم ودرمان اختصاصیش که استرپتومایسین یک میلی گرم بود نیز درایران موجودنبود باقرص خردنو معده خراب کردن مداواشدم گفتنیست مثب کاذب این بیماری در بدن مبتلا مادام العمراست امامسئولهای ما هیچکدومش حتی باتلفن هم حالمو نپرسیدند
من کاردان طرحی هستم الان طرحم روبه اتمام هست
دراین مجموعه دامپزشکی امده بودم کارکنم به خانوادم کمک خرج باشم اما اینجا درگیراین بیماری شدم بخاطردردمفاصل وسایرعواقب عوارض این بیماری نمیتونم توکار ازادهم کارکنم الانم طرحم تموم میشه اینها حداقا بیان مارو استخدام کنند بخاطرنجات جان مردم جانمان را گزاشتیم واین مبارزه با میکروبها و درگیری از این طریق کمتراز جانبازی نیست بخاطر درگیری به این بیماری ودرد مفاصل و... کاردیگری نمیتوانیم انجام دهیم کمک کنید ماجذب بشیم وافتخارکنیم به شغلمان که بخاطر حفظ جان ملت ومال ملت جانمان را ما کاردانها به دست گرفته وخدمت میکنیم وانهم با اندک حقوق .
من عرض دیگری ندارم وشاید نتونستم مطالب وخواسته خودرا درخواست کنم اما درکل مسئولان محترم بدانند که وضعیت ماکامل درخطر و زنگی ماروبه نابودیست.
لذاخواهشمندیم کمک نمایند.
نظر شما
ادامه