کد خبر: ۳۷۰۸۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

 «مهندس سید جواد ابطحی» نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی از شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر بازدید نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر، «دکتر جان بخش» رئیس شبکه دامپزشکی خمینی شهر ضمن اعلام این خبر افزود: در ابتدای این بازدید وی جلسه ای با کارکنان این شبکه داشت.

وی در ادامه با اعلام اینکه این جلسه در فضای کاملا صمیمانه برگزار شد، اضافه کرد: در ابتدای این دیدار ابطحی ضمن تشکر و قدردانی از کارکنان خستگی ناپذیر دامپزشکی شهرستان، عدم توجه به نقش دامپزشکی در بهداشت عمومی جامعه را سبب بروز خسارات جبران ناپذیر به کشور بیان کرد.

دکتر جان بخش در ادامه با بیان اینکه مهندس ابطحی کارکنان دامپزشکی را حقیقتا سرباز گمنام عرصه بهداشت معرفی کرد، گفت: نقش دامپزشکی در اقتصاد مقاومتی زمانی نمایان می شود که صنعت پرورش دام و طیور با بیماری های مسری برخورد می کند، و با تحت تاثیر قرار دادن اقتصاد این صنعت موجب ضرر و زیان های جبران ناپذیر می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مهندس ابطحی با تاکید بر مقدم بودن پیشگیری بر درمان و تایید نقش دامپزشکی در پیشگیری از بیماری بخصوص بیماری های قابل انتقال از دام به انسان، اختصاص قسمتی از بودجه طرح تحول سلامت به سازمان دامپزشکی را لازم دانست و قول مساعدی جهت پیگیری آن داد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر در ادامه بیان داشت: در ابتدای این جلسه به طور اجمالی وظایف شبکه دامپزشکی در سطح شهرستان را در زمینه های مختلف از جمله مبارزه بابیماری های دامی و نظارت برفرآورده های خام دامی و ... تشریح شد و گزارشی از عملکرد شبکه در زمینه موارد مربوط به شهرستان ارائه گردید.

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
خیلی کارهم میکنند بودجه سلامت را هم به باد بدید
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
با تشکر از ریسس فهیم آن شهرستان که نماینده مجلس رو از زحمات خانواده دامپزشکی در تامین سلامت مردم مطلع کردن .آگه دامپزشکی دنبال دیده شدن هست فقط و فقط باید هر شهرستان نماینده مجلس خودشو آگاه کنه و سهمی از بودجه تحول سلامت وزارت بهداشت از آنها بخواهد .
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
آفرین بر این رییس. ما در دامپزشکی باید از این نوع اطلاع رسانیها زیاد انجام بدیم .در بخش تبلیغات دامپزشکی بسیار ضعیف بوده و هست باید دوبرابر کار در بخش تبلیغات کار عمل کرد تا دیده شد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
زحمات سازمان دامپزشکی : تعطیلی پنجشنبه و جمعه ها- سکه اخر سال - سفرهای خارج - بازدید از کارگاه مواد غذایی ............... -استخدام فامیل- مشاور و برنامه ریزی کارخانجات برای بدبخت کردن مسول فنی
نظر شما
ادامه