کد خبر: ۳۷۰۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
واکنش عضو شورای مرکزی حزب موتلفه به انتقادات مطرح شده در حکیم مهر:
«حمید رضا ترقی» در واکنش به انتقادات مطرح شده درخصوص اظهارات وی مبنی بر انتصاب یک دامپزشک به عنوان مشاور فرهنگی برخی مدیران، در پیامی به حکیم مهر نوشت ...
 

حکیم مهر - «حمید رضا ترقی» عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در واکنش به انتقادات مطرح شده در حکیم مهر درخصوص اظهارات وی مبنی بر انتصاب یک دامپزشک به عنوان مشاور فرهنگی برخی مدیران (اینجا)، در پیامی به حکیم مهر نوشت:

«از اینکه اظهار نظر کنندگان بدون اینکه بفهمند موضوع چیست اینگونه به مطلب بنده تاخته اند بسیار متاسفم. شما که خود را عقل کل می دانید و هر مطلبی را به جناح ربط می دهید و راه انتقام را بجای استدلال می روید، از پارتی بازی راضی هستید؟ از عدم شایسته سالاری راضی هستید؟ مگر عدالت به معنی هر چیزی در جای خود بودن نیست؟

انتقاد بنده اولاً مصداق مشخصی نداشته، بطور مثال ذکر شده. ثانیاً اشکال به کل این روند وارد است و بنده استثنا نکردم. البته تجربه فوق علم است به شرط اینکه تجربه موفقی باشد. ضمن اینکه بنده به علم دامپزشکی جسارت نکردم و صرفا مثالی بود برای اینکه خیلی ها در جای خودشان قرار ندارند.

توصیه می کنم مخاطبین به گفته نگاه کنند نه به اینکه کی گفته. ممکن است حرف درستی از زبان یک بی مدعا هم زده شود.»

 
 توضیح حکیم مهر:
ضمن تشکر از جناب آقای ترقی بابت توضیحاتشان، به جهت حفظ حرمت ایشان که از شخصیت های سیاسی و شناسنامه دار کشور محسوب می شوند، از درج کامنت های جدید ذیل این خبر معذوریم.
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
محسن لواسانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
1
شما خودت جای خودت هستی بزرگوار عایا ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
............................؟
ما دامپزشكان كه سهله هيچ قشري از جامعه نمي تونه از شما ايراد بگيره ............................
خشایار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
ایا برای تمثیل رشته دیگه دیگه ای نبود! که علم دامپزشکی را مثال زدین. در جواب شما اقای ترقی دامپزشک مثل همکاران شما تو دانشگاه پیام نور و اموزش از راه دور درس نخونده و بعد ادعای با سوادی با فرهنگی داشته باشه خوبه اول مطالعه کنین و بعد دامپزشک رو رشته ای غیر مربوط به همه امور در ذهنتون مجسم کنین
نظر شما
ادامه