کد خبر: ۳۷۱۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

در دنیای امروز انسان‌ها با استفاده از تکنولوژی به‌ دنبال سلامتی خود هستند اما گاه در کنار انسان‌ها حیوانات خانگی نیز زندگی می‌کنند که توجه به سلامت آنها هم دارای اهمیت است از این‌رو تیمی متشکل از دامپزشکان، دانشمندان تغذیه و تکنیسین‌های ردیاب، کاسه هوشمندی به همراه برنامه ای که روی گوشی تلفن همراه نصب می‌شود را طراحی و ساخته‌اند که با استفاده از آن می‌توان سلامت حیوانات خانگی را بالا برد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایران، این ابزار هوشمند PetMio نام دارد و با استفاده از این وسیله‌ها می‌توان نوع غذا و میزان غذایی را که هر حیوان خانگی با توجه به‌ نژاد، جنس و وضعیت جسمانی‌اش نیاز دارد تعیین کرد.

ردیاب این ابزار هوشمند به گردن حیوانات خانگی بسته و از طریق بلوتوث به تلفن همراه متصل می‌شود. با این دستگاه می‌توان فعالیت‌های حیوانات خانگی مانند خواب، بازی، سلامتی و حتی ضربان قلب آنها را نظارت و ردیابی کرد.

این ردیاب ضد آب بوده و باتری قابل شارژ دارد. کاسه هوشمند هم از جنس استیل ضد زنگ و قابل شست‌ و‌ شو است. این ظرف نیز از طریق بلوتوث به تلفن همراه متصل می‌شود و میزان غذای خورده شده از سوی حیوانات خانگی را اندازه‌گیری می‌کند. تمام اطلاعات از ردیاب و کاسه به برنامه تلفن همراه منتقل شده و بعد از تجزیه و تحلیل اطلاعات، وضعیت سلامتی و نوع و میزان غذای حیوانات را به صورت الگوریتم نشان می‌دهد.

این شرکت با توجه به اطلاعات غذای مورد نیاز هر حیوان را که از مواد ارگانیک و طبیعی تهیه شده است نیز فراهم می‌کند.

قیمت بسته PetMio ، برای حیوانات خانگی مختلف از 94 تا 240 دلار تعیین شده و قرار است این وسیله در ابتدای سال 2018 به بازار وارد شود.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلامت وت
|
Germany
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
1
جالب بود.
این مطلب هم ببینید:
http://salamatvet.ir/?p=327
نظر شما
ادامه