کد خبر: ۳۷۲۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به فرارسیدن روز جهانی هاری، اقدامات انجام شده مرتبط با این روز را تشریح کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر داریوش جهان پیما» گفت: به همین مناسبت با همکاری وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، در تاریخ ۹۶/۷/۵ (برابر با ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۷) کارگاه یک روزه آموزش هاری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور در ادامه افزود: همچنین به مدت یک هفته از طریق کلینیک های منتخب دامپزشکی شهرستان تهران از تاریخ چهارشنبه 5/7/96 لغایت چهارشنبه 12/7/96 واکسن هاری رایگان توزیع و واکسیناسیون حیوانات خانگی بصورت رایگان انجام خواهد شد.

دکتر جهان پیما به همکاری دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور با انستیتو پاستور ایران در برگزاری کنگره و کارگاه آموزشی کنترل هاری از تاریخ ۸ اکتبر لغایت ۱۹ اکتبر سال ۲۰۱۷ (۱۶ لغایت ۲۷ مهر ۱۳۹۶) در انستیتو پاستور شهرستان آمل نیز اشاره کرد. وی افزود: در طول دوره برگزاری کنگره ، توزیع واکسن هاری و همچنین واکسیناسیون حیوانات خانگی بصورت رایگان در شهرستان آمل انجام خواهد شد.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
۲زار درآمد دامپزشکم به فنا بدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
حیوان خانگی صاحب دارد و معمولا هم از قشر تحصیل کرده هستند و لنگ ۳۰ , ۴۰ تومن نیستند. بجای خراب تر کردن بازار خراب دام کوچک لطفا بروید برای روستاییان و عشایر و سگ های گله این خدمات رایگان را انجام دهید که نیازمند واقعی هستند
نظر شما
ادامه