کد خبر: ۳۷۳۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروهی در این کمیسیون برای بررسی وضعیت امنیت غذایی خبر داد و گفت که این کمیسیون امروز اولین جلسه از سلسله جلسات بررسی وضعیت امنیت غذایی در راستای برداشتن موانع پیش‌رو را برگزار کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از شفا آنلاین، «دکتر بهروز بنیادی» در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کمیسیون بهداشت میزبان کارشناسانی از مرکز پژوهش‌ها، سازمان دامپزشکی، وزارت کشور، وزارت بهداشت و سازمان استاندارد بود تا موضوع امنیت غذایی را مورد بررسی قرار دهد.

به گفته وی، این جلسه حول محور ارائه گزارش از دستگاه‌های مربوطه بود که قرار شد کارگروهی به ریاست بنده تشکیل شود تا موانع پیش‌رو برای بهبود وضعیت امنیت غذایی در کشور مورد بررسی قرار گیرد.

بنیادی گفت که این کارگروه به دنبال آن است تا قوانین موجود را مورد بررسی قرار داده تا اگر تعارضاتی در قوانین فعلی درباره امنیت غذایی وجود دارد، مشخص شود تا بتوانیم با تنقیح قوانین گام موثری در این راستا برداریم. البته این جلسه اول بود و قرار است جلسات بعدی تشکیل شود و در آن از مسوولان مربوطه همچون امور گمرک و انجمن‌های علمی دعوت به عمل آورده شود.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
0
0
جناب آقای دکتر بنیادی تو رو خدا جنابعالی یه فکری برای سازمان ضعیف و بی بودجه دامپزشکی بر دارید.واقعا مردم دارند متضرر می شوند
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
0
0
برید ببینید خارج چه کار میکنند وتمام شما که ....... کپی هم ندارید
نظر شما
ادامه