کد خبر: ۳۷۳۱۴



روز گذشته در یک اتفاق جالب و انسانی تعدادی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره با انتقال سگی زخمی و خون آلود به یک کلینیک دامپزشکی و جمع آوری هزینه درمان آن از جیب خود، یک قلاده سگ را از مرگ نجات دادند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از عصرنفت، سگی که پس از تصادف با یک خودرو به تمنای کمک به دنبال یکی از کارکنان نفت فلات قاره به راه افتاده بود، در محوطه دفتر مرکزی این شرکت زوزه می‌گشید تا کسی به فریادش برسد و بواسطه کمک انسان‌ها از مرگ نجات یابد که در نهایت تعدادی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره این سگ را به یک مرکز درمان حیوانات منتقل کردند.

دامپزشک کلینیک به این کارکنان می‌گوید هزینه درمان و عمل جراحی وی 3 میلیون تومان می‌شود که در نهایت به یک میلیون تومان راضی می‌شود. هزینه درمان این سگ بصورت خودجوش توسط کارکنان شرکت نفت فلات قاره جمع آوری می‌شود و این سگ نجات می‌یابد.

نکته جالب تر این ماجرا آنجاست که یکی از کارکنان این شرکت، این سگ را پس از درمان به صاحب یکی از انبارهای کرج معرفی می‌کند تا هم از انبار محافظت کند و هم محلی برای زندگی داشته باشد.

با کمک کارکنان شرکت نفت فلات قاره یک قلاده سگ هم از مرگ نجات پیدا کرد و هم با مشغول شدن در یک کارگاه صنعتی صاحب کار و محل زندگی شد.


نظر شما
ادامه