کد خبر: ۳۷۴۰۰



سرپرست پشتیبانی امور دام استان البرز با تکذیب توزیع گوشت "ماده گاو" یا گوشت مربوط به کارخانجات سوسیس و کالباس گفت: دامپزشکی بر روی این گوشت‌ها نظارت دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «کیوان حاجیان» با اشاره به اینکه در بازار چند نوع گوشت وجود دارد اظهار داشت: یک نوع گوشت عادی است که کشتار شده و در بازار با قیمت نزدیک به کیلویی 44 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سرپرست پشتیبانی امور دام استان البرز با بیان اینکه یک نوع گوشت منجمد برزیلی از نوع گوسفندی که دارای کیفیت است زیر نظر دامپزشکی وارد می‌شود، ادامه داد: این گوشت با قیمت بین 22 الی 25 هزار تومان در بازار توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه قیمت گوشت گوسفندی در استان البرز بسیار بالا رفته است، تصریح کرد: در استان تهران گوشت را به صورت گوشت گرم گوسفندی از کشورهای همسایه مانند ارمنستان، قزاقستان و ترکمنستان وارد کردند و با رایزنی‌هایی که انجام شد یک مباشر در سطح استان البرز این گوشت را از ارمنستان وارد می‌کند.

حاجیان با بیان اینکه این گوشت از کیفیت خوبی برخوردار است و قیمت لاشه آن 29 هزار تومان است، اضافه کرد: این گوشت متناسب با بسته‌بندی تا قیمت حدودی 30 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه غیر از این گوشت دیگر گوشتی در استان توزیع نمی‌شود که ماده گاو باشد یا مربوط به کارخانجات سوسیس و کالباس باشد، عنوان کرد: دامپزشکی بر روی این گوشت‌ها نظارت دارد.


نظر شما
ادامه