کد خبر: ۳۷۴۱۹
 

دادستان عمومی و انقلاب گالیکش از تشکیل پرونده برای بررسی علت مرگ خرس در دادسرای گالیکش خبر داد و گفت: پرونده در دادسرای این شهرستان در حال رسیدگی است و دستگاه قضایی با هرگونه سهل انگاری و کوتاهی برخورد می کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «عباس عرب» درخصوص انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک توله خرس در روستای ترجنلی از توابع شهرستان گالیکش، اظهار کرد: بر اساس توضیحات اخذ شده از کارکنان محیط زیست این شهرستان، این خرس سه یا چهار ساله، 13 شهریور در اراضی کشاورزی نزدیک روستای ترجنلی دیده شد و با وجود هشدار و تذکرهای اعضای یگان حفاظت محیط زیست و کارکنان پارک ملی گلستان، مردم به جای دور شدن از محل و اجازه دادن به ماموران برای به دام انداختن خرس، دور آن حلقه می زنند.

وی افزود: در حین این عملیات خرس به یکی از اهالی روستا که عضو شورای روستا نیز هست حمله ور شد و ماموارن برای حفظ جان این فرد مجبور به ضرب و شتم خرس شدند.

این مقام قضایی با اشاره به مرگ این توله خرس و انتشار فیلم ضرب و شتم او از سوی ماموران محیط زیست در فضای مجازی، گفت: پس از انتشار اخبار ضد و نقیض در این باره، پرونده در دادسرای این شهرستان برای بررسی علت مرگ خرس و شناسایی عاملان سهل انگاری و کوتاهی در این ماجرا تشکیل شد.

دادستان گالیکش از رسانه ها خواست از جنجال در این باره خودداری کنند و منتظر بررسی ها و اعلام نظر مرجع قضایی در این باره باشند.

وی به مردم اطمینان داد که اگر بررسی ها نشان دهد فرد یا افرادی در این باره کوتاهی کرده باشند با آنان برخورد می شود.

 
 
نظر شما
ادامه