کد خبر: ۳۷۴۳۱
 

معاون امور سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش از تلف شدن 30 هزار قطعه مرغ یک مرغداری در منطقه جوکندان این شهرستان به علت سیلاب و آبگرفتگی خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «سید جلال سید محمدی» گفت: این حادثه شب گذشته روی داده و متاسفانه ورود سیلاب به مرغداری، خسارت زیادی به آن وارد کرده است .

وی اظهار کرد: روستاهای درازی محله، خاله سرا 57، خرجگیل، میانده و بالاده بخش اسالم دچار آبگرفتگی شده و به حدود 30 خانه مسکونی، 50 اصطبل خسارت وارد و راه های برخی روستاها تخریب و لوله آب شرب روستای لمر سفلی شکسته و آب بیش از 200 حانوار قطع شده است .

وی ادامه داد: با توجه به شدت ریزش باران و جاری شدن آب های سطحی، احتمال افزایش میزان خسارت های وارده بر تاسیسات زیربنایی و روبنایی تالش وجود دارد .

سید محمدی بیان کرد: ریزش برف در جاده اسالم به خلخال ادامه دارد و روستاهای چارسو، متش، لرزره، اسب هونی، کرمان و بیلی را سفید پوش کرده و ارتفاع برف در ارتفاعات تالش به بیش از پنج سانتی متر رسیده است، اما رفت آمد در جریان است .

او گفت: اعضای ستاد مدیریت بحران تالش از راهدارخانه لرزه در جاده اسالم به خلخال و گردنه الماس بازدید کردند و تیم های بازدید از مناطق بحرانی، فعال و ستاد مدیریت بحران این شهرستان در آماده باش کامل است .

ایستگاه هواشناسی تالش میزان بارش 24 ساعت گذشته در این شهرستان را 50.2 میلیمتر، دمای فعلی هوا را 11 درجه سانتیگراد و سرعت وزش باد را 2 متر بر ثانیه اعلام و وضعیت هوای شبانه روز آینده این شهرستان را ابری، مه آلود همراه با باراش باران پیش بینی کرد .

شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.

 
نظر شما
ادامه