کد خبر: ۳۷۴۳۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در پیامی روز ملی دامپزشکی را به استادان، دانشجویان، دانش آموختگان و دامپزشکان کشور تبریک گفت و از نقش بی بدیل آنها در عرصه بهداشت و سلامت جامعه تجلیل کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «دکتر علیرضا لادن مقدم» سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در پیام خود به مناسبت روز ملی دامپزشکی خطاب به استادان، دانشجویان، دانش آموختگان، دامپزشکان و دست‌اندرکاران این حرفه مقدس گفت: «دامپزشکان حافظان عرصه بهداشت و سلامت جامعه و یکی از ارکان مهم جامعه سالم و بانشاط هستند.»

متن پیام سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم مهرماه روز ملی دامپزشکی فرصتی مغتنم برای قدردانی و تجلیل از خدمات ارزنده و تلاش های بی بدیل استادان عزیز، دانشجویان و دامپزشکان شریف، حافظان عرصه بهداشت و سلامت جامعه است که در تامین و تضمین سلامت و بهداشت عمومی جامعه، یکی از ارکان مهم جامعه سالم و بانشاط به کشور عزیزمان خدمت می‌کنند.

بدون تردید نقش استادان و دانشجویان دامپزشکی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در آموزش و تحقیقات و خدمات ارزنده دامپزشکان عزیز در خط مقدم مبارزه با بیماریهای مشترک انسان و حیوان، پیشگیری و درمان بسیاری از بیماریهای دام، طیور و به ویژه آبزیان که ارتباط بسیار تنگاتنگی با بهداشت، سلامت و امنیت غذایی دارد بر تمامی کسانی که اهمیت و ضرورت این شغل شریف را همواره پاس می دارند، پوشیده نیست و قدردان همت والای این عزیزان در ارتقاء سلامت آحاد جامعه هستیم.

اینجانب این روز خجسته را به استادان و دانشجویان دامپزشکی، خصوصاً استادان و دانشجویان دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، دامپزشکان و تلاشگران شریف این عرصه مقدس، دوستداران حیوانات و عموم مردم تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم این روز نقطه عطفی برای سربلندی و شکوه حرفه دامپزشکی باشد.

دکترعلیرضا لادن مقدم، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار

 

به گزارش آنا، دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار یکی از دانشکده های دامپزشکی صاحب نام کشور است که از سال 1368 با پذیرش دانشجو در رشته کاردانی دامپزشکی و از سال 1372 در مقطع دکتری دامپزشکی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرده است.

هدف اصلی این واحد دانشگاهی از تأسیس دانشکده دامپزشکی، تربیت دانش آموختگان کارآمد در تشخیص و درمان دام و طیور بوده و اکنون این دانشکده با وجود بیمارستان تخصصی، مجتمع آزمایشگاهی، مزارع آموزشی و پژوهشی، تجهیزات پیشرفته و بروز و اعضاء هیأت علمی مجرب با درجه استادی، دانشیاری و استادیاری، شرایط مناسبی را برای جذب دانشجویان این رشته در مقاطع مختلف بویژه دکتری حرفه ای، دکترای تخصصی و کاردانی فراهم کرده تا با کسب تجربه لازم، دانش آموختگانی درخور شأن نام دانشگاه آزاد اسلامی پرورش یابد.

 
 
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گیله مرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
0
"دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار یکی از دانشکده های دامپزشکی صاحب نام کشور است". صاحب نام؟؟؟؟ کی گفته؟؟؟ "اعضاء هیأت علمی مجرب با درجه استادی، دانشیاری و استادیاری" چند نفر عضو هیأت علمی با درجه استادی دارد؟؟؟ از مزرعه شترمرغ و پرورش زنبورعسل چه خبر؟ صادرات آن به کشورهای همسایه افریقایی همچنان ادامه دارد؟
دانشجو دامپزشکی گرمسار
|
Germany
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
0
تشکر از پیام آقای دکتر ولی ایشان چند ماه پیش در آغاز کارشون فرمودند این دانشکده رو می خواهیم متحول کنیم الان چیزی باقی نمونده برای تحول مزرعه شترمرغ برون سپاری شده! کارهای مربوط به دانشجویان و غیر اصلا روی روال پیش نمیره! همه بی تفاوت شدند و کسی دیگه براش مهم نیست که توی دانشگاه چه خبره. من سه سال هست که دانشجوی این واحدم اما در این چندماه واقعا روند توسعه دانشگاه کند شده و کیفیت آموزشی و تحصیلی کاهش پیدا کرده. امیدوارم باز شاهد رشد و پیشرفت دانشکده دامپزشکی گرمسار باشیم!
کارمند دانشگاه
|
Finland
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
1
احیانا شما از بستگان جدید رییس قبلی نیستی؟ دانشگاه و دانشکده کاملا متحول شده عزیز جان؛ خرید دستگاههای جدید و بازگشت سیاری و بهبود قبولی در ازمون پره انترنی و شروع کلاسها از اول مهر نه وسط آبان و ساماندهی سرویس ها و حذف سیستم اشتباه کارت زنی و بازگشت نیروهای متخصص و بازگشت اساتید مدعو مجرب و رونق مزرعه شترمرغ و شروع اجرای پرورش گوساله گوشتی و .... معجزه بوده بعد آن دوران تلخ این همه کار در کمتر از هشت ماه.
دانشجو ورودی 92
|
Germany
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
1
0
کارمند محترم دانشگاه که چنان مطلب می نویسی که انگار در این هشت ماه شهر تهران رو از نو ساختید، اصلا اینگونه که می فرمایید نیست! کسی جرات نمی کنه چیزی بگه یا اعتراضی بکنه والا این حرفهایی که شما می زنید خلاف واقع است! این نظمی که شما دارید می گید رو ما ندیدیم اگر شما به زور می خواید بقبولونید که هست که هیچ!
ورودی 92
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
1
0
دانشجوی همکلاسی !!!!! تمام حرفهای شما ......... بهبود امار قبولی پره که ما هم شاملش میشیم و نتیجش امروز امد دروغه؟ کیس و سیاری دروغه؟ از اول مهر کلاس شروع شده دروغه؟ خرید رادیولوژِی و سونو دروغه؟ ............... بنفعش کامنت گذاشتن دردی دوا نمی کنه.
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
0
0
باسلام و احترام
بر کسی پوشیده نیست افرادی که دائم بر طبل مخالفت می کوبند همیشه در این سایت از هر حرف و سخنی انتقاد می کنند... اینان واسه همه شناخته شده هستند... واقعیت های دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار رو کسانی میدونن که تحولات ماههای اخیر رو دارن می بینن و درک می کنن...
دانشجوی ورودی 92
|
Canada
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
0
0
آینده که اصلا هم دور نیست همه چیز رو معلوم می کنه! حالا شما هر چی می خواید بگید!
نظر شما
ادامه