کد خبر: ۳۷۴۴۸
 

جامعه اسلامی دامپزشکان ایران به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ مهر «روز ملی دامپزشکی»، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش حکیم مهر، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

14 مهرماه، روز ملي دامپزشكي را به دامپزشكان و تمامی شاغلین و ذینفعان حرفه دامپزشکی تبريك عرض مي نمائيم. بدون ترديد شاغلین حرفه دامپزشکی در دستاوردهای عرصه تولیدات دامی، تامين بهداشت و سلامت مردم نقش بی بدیلی دارند و کشور مرهون زحمات و تلاش هاي دامپزشكان عزيزي است كه تلاش و همت خود را بكار مي بندند تا جامعه اي سالم و تندرست داشته باشيم.

هر چند در سالهای اخیر محتوای بیشتر برنامه های روز دامپزشکی ناخودآگاه بر محور کمبودها، نواقص، تبیین جایگاه و تلاش برای شناساندن نقش و اهمیت دامپزشکی می چرخد، اما همگی باید تلاش کنیم تا ١٤مهرماه روز قدرداني از همه ي اعضاي شريف و سخت كوش جامعه دامپزشكي كشور به پاس نقش برجسته آنان در تامين و حفظ سلامت، مبدل شود.

امیدواریم در آینده نزدیک با درک صحیح مسئولین از جایگاه واقعی دامپزشکی و پاسخ مناسب به خواسته های به حق خانواده دامپزشکی، شاهد پیشرفت های فزاینده در زمینه تولیدات دامی، امنیت غذایی و سلامت جامعه باشیم تا برنامه های روز دامپزشکی بر محور های گزارش موفقیت ها، معرفی نخبگان و ارائه دستاوردهای فنی و علمی این قشر فرهیخته قرار گیرد.

جامعه اسلامی دامپزشكان ايران ضمن گرامي داشت روز ملي دامپزشكي، آینده ای سرشار از شادکامی و  بهبودی را برای  دامپزشكي کشور و همه شاغلین در این حرفه از خداوند متعال خواستار است.

حسینعلی عرب

دبیر کل جامعه اسلامی دامپزشکان

 
 
نظر شما
ادامه