کد خبر: ۳۷۴۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

 «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در پیامی انتصاب «دکتر علیرضا رفیعی پور» را به سمت رئیس سازمان دامپزشکی کشور تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالي

جناب آقای دکتر علیرضا رفیعی پور

رئیس محترم سازمان دامپزشکی کشور

سلام علیکم؛

بهره‌مند شدن از توفیق خدمتگزاری در سنگر «ریاست سازمان دامپزشکی کشور» را خدمت جنابعالی صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

با شناختی که از دیدگاه‌ها و سوابق عملکرد جنابعالی به خصوص تجربه ریاست شورای نظام دامپزشکی استان وجود دارد، انتظار می‌رود در سالهای پیش رو شاهد ارتقاء و اعتلای حوزه دامپزشکی با توسعه تعامل و همدلی بین یکایک اعضای فرهیخته این خانواده در بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی باشیم.

در این راستا، سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی به عنوان بزرگترین تشکل‌ مردم نهاد در حوزه دامپزشکی در همراهی با سازمان دامپزشکی کشور، دامنه‌ی عملکرد وسیعی را در نیل به اهداف عالیه دامپزشکی و کمک به نظام سلامت، اقتصاد سلامت محور و نهایتاً توسعه کشور در افق چشم انداز 1404در اختیارخانواده بزرگ دامپزشکی کشور قرار خواهد داد.

اینجانب به همراه تمامی همکاران ستادی و استانی سازمان نظام دامپزشکی و بیش از 36 هزار عضو این سازمان در سراسر کشور بر خود وظیفه می‌دانیم به سهم خویش همچنان در مسیر تعامل و هم‌گرایی با تمامی اعضای خانواده بزرگ دامپزشکی بویژه سازمان محترم دامپزشکی کشور گام برداشته و نقش خود را در پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های پیش‌بینی شده در حوزه بهداشت و سلامت کشور با جدیت کامل مورد پیگیری قرار دهیم.

از درگاه خداوند متعال موفقیت روزافزون و توفیق خدمتگزاری پر ثمر و خداپسندانه را برای جنابعالی از درگاه ایزد منان مسألت مینمایم.

دکتر محمد رضا صفری/ رئیس سازمان
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
0
هیچ تغییری حاصل نخواهد شد چون مصلحت همین است - افزایش بیماری = اشتغال پزشکان
نظر شما
ادامه