کد خبر: ۳۷۴۸۷



فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف و ضبط دو محموله ماهی فاسد در این بندر مرزی و دستگیری سه نفر متخلف خبر داد.

‌به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا‌، «سرهنگ رسول عزیزی» اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی سه راه قلعه این شهرستان در حین کنترل محور مواصلاتی اردبیل - آستارا به دو دستگاه خودروی پیکان وانت مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی شهرستان آستارا در بازرسی از این خودروها یک هزار کیلوگرم ماهی قزل آلای فاسد به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کردند‌، تصریح کرد: در این راستا ، متخلفین ۳۷، ۴۰ و ۵۱ ساله پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه محموله فرآورده‌های خام دامی توقیف شده جهت امحاء تحویل کارشناسان شبکه دامپزشکی این شهرستان شد‌، خاطرنشان کرد: ورود هرگونه فرآورده‌های خام دامی از دیگر شهرستان‌ها به محدوده شهرستان آستارا بدون داشتن برگه قرنطینه غیرمجاز است.

عزیزی در بخش پایانی سخنان خود از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون خرید و فروش کالای قاچاق و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی فاسد و غیرقابل‌ مصرف را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان‌، قاچاقچیان و سودجویان برخورد قانونی شود.



نظر شما
ادامه