کد خبر: ۳۷۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

در روز شنبه مورخ ۱۵/۷/۹۶ و مقارن دومین روز هفته دامپزشکی۹۶، با حضور دکتر شریفی مدیر کل و دکتر طرق معاون سلامت، دکتر خدری رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرج، دکتر ضیائی رئیس اداره تشخیص و درمان و تعدادی از کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان البرز، یک واحد پلی کلینیک دامپزشکی در منطقه مهرشهر افتتاح گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، «دکتر شریفی» در حاشیه افتتاح اولین پلی کلینیک دامپزشکی شهرستان کرج (هلسی پت) ، در مصاحبه با خبرنگاران گفت: هم اکنون تعداد ۷۵ واحد شامل ۳۶ واحد درمانگاهی و بیمارستان های دامپزشکی، ۸ آزمایشگاه مجهز دامپزشکی، ۱۱ واحد مایه کوبی دام و طیور و ۲۰ واحد داروخانه دامپزشکی در استان البرز مشغول فعالیت و خدمت رسانی به همشهریان، روستائیان و عشایر محترم می باشند.

وی توسعه و گسترش بیمارستان‌های دامپزشکی را راهی موثر در پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و ایجاد اشتغالزائی جهت فارغ التحصیلان دوره های تخصصی، دامپزشکان عمومی و سایر رده های دامپزشکی دانست و بر افزایش کیفیت خدمت رسانی به همشهریان البرز و افزایش دانش فنی پرسنل واحد های درمانی با شرکت در دوره های مصوب آموزشی توسط نظام دامپزشکی تاکید نمود. وی افزود با توجه به تاکیدات استاندار محترم مبنی بر ایجاد اشتغال در استان این اداره کل با صدور مجوزها و پروانه های اشتغال به درمان دام و طیور در این زمینه عملکرد خوبی داشته است.

شایان ذکر است در این پلی کلینیک که قبلاً دارای مجوز کلینیک دامهای کوچک بوده ،با توسعه و تجهیز واحد انجام آزمایش‌های تخصصی، معاینات بالینی٬ جراحی٬ و با توجه به دارا بودن دستگاه سونوگرافی و رادیولوژی امور تشخیصی پیشرفته انجام می‌شود.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
0
تبریک به دکتر شخص نیایی و همسرشان
نظر شما
ادامه