کد خبر: ۳۷۵۲۷
تعداد نظرات: ۹ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور در مراسم روز ملی دامپزشکی:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: دامپزشکان و فعالان عرصه دامپزشکی، سربازان گمنام در مقابله با تهدیدات زیستی و بیوتروریسم هستند ...
 

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشور در مراسم روز ملی دامپزشکی که در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیما برگزار گردید، گفت: ما هفته و روز بزرگداشت دامپزشکی را به عنوان روز تقدیر از همه فعالان عرصه سلامت دام و فراورده های دامی می دانیم.

«دکتر علیرضا رفیعی پور» در ادامه افزود: ما باید به سمتی برویم که شعار پیشگیری بهتر از درمان را به صورت عینی تحقق ببخشیم و اگر به دنبال سلامت و بهداشت جامعه هستیم، بایستی جایگاه پیشگیری را تقویت کنیم.

فعالیت دامپزشکان، مصداق وجهه جهادی وزارت جهاد کشاورزی است

وی فعالیت دامپزشکان را مصداق وجهه جهادی وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد و گفت: به جرات می توانم بگویم دامپزشکان و فعالان عرصه دامپزشکی سربازان گمنام و بی سنگر نظام اسلامی در جنگ نرم و در جهت مقابله با تهدیدات زیستی و بیوتروریسم هستند.

رئیس ستاد برگزاری مراسم 14 مهر در ادامه عنوان کرد: ما دامپزشکان آماده فداکاری و جانفشانی در راه اعتلای سلامت مردم ایران هستیم.

مشقات حرفه دامپزشکی

دکتر رفیعی‌پور با اشاره به مشقات حرفه دامپزشکی گفت: جایی که حتی حضور با هلیکوپتر و خودرو امکانپذیر نیست، دامپزشکان با تحمل مشقات و سختی های فراوان در جهت پیگیری مشکلات مردم و سلامت دام به این مناطق می روند.

وی اظهار امیدواری کرد فعالیت های دامپزشکی  منجر به رفاه، امنیت غذایی و اقتصادی مردم شود.

دکتر رفیعی پور گفت: حاکمیت و قانون، حفظ جان و مال مردم را در عرصه دامپروری به سازمان دامپزشکی سپرده است و موظفیم علاوه بر تامین رفاه و امنیت اقتصادی، سلامت مردم را نیز تضمین کنیم.

دامپزشکان از جایگاه شایسته خود برخوردار نیستند

رئیس سازمان دامپزشکی گفت: با وجود تخصص های مورد نیاز، دامپزشکان از جایگاه شایسته خود برخوردار نیستند.

وی ضرورت بروزرسانی مراقبت، پیشگیری، درمان و حتی ریشه کنی بیماری ها و لزوم همراهی و هماهنگی ارکان دامپزشکی را از مواردی دانست که باید به آن توجه شود.

اهتمام سازمان دامپزشکی کشور برای بروزرسانی ارکان خود در جهت ارتقاء بهره وری

دکتر رفیعی‌پور در پایان با اشاره به اهتمام سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر بروزرسانی همه ارکان خود در جهت بهره وری بهتر، اظهار امیدواری کرد فعالیت های دامپزشکی منجر به سلامت بیشتر جامعه و به تبع آن کاهش بیماران بستری در بیمارستان ها شود.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: دامپزشکان و فعالان عرصه دامپزشکی، سربازان گمنام در مقابله با تهدیدات زیستی و بیوتروریسم هستند.

 

منبع: روابط عمومی سازمان دامپزشکی، خبرگزاری صداوسیما

 

انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
1
اول وضع مالي كارمندهاي دامپزشكي را درست كنيد. بعد خدمات را به روزرساني كنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
1
چند درصد جامعه فهمیدند روز دامپزشکی را ، در صورتی که نیروی انتظامی را همه اطلاع یافتند.در صورتی که دامپزشکی زمینه ساز سلامت و امنیت غذایی در جامعه هست و .تقارن هفته نیروی انتظامی با هفته دامپزشکی چه جالب بوده و چه نکته ای را بیان می کند؟ هردو به یک هدف مهم می اندیشند سلامت ،
یکی امنیت اجتماعی و سلامت و دیگری امنیت غذایی و سلامت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
0
احسنت.چقدر خوب بلدین شعار بدین ....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
0
اصلا مهم نیست فقط درمان مهم است
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
0
اقای رییس سازمان اگر میخوایی جایگاه دامپزشکی رو بدونی یه سری به اسنپ بزن که جدیدا اکثر دامپزشکا از بیکاری به شغل کاذب رو اوردن...از این رشته هیچی باقی نمانده خواندن این رشته حماقت محضه
تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
0
سلام رئیس بزرگوار تبریک میگم و آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. لطفا آذربایجان شرقی را مورد تفقد و عنایت قرار دهید . متشکریم
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
0
اینقدر شان این رشته اومده پایین ...که شرم اوره بگم بچه ها برای گذراندن زندگی شون چه کارهایی انجام میدم یکی از بچه های باسواد کلاسمون میشناسم که برای گذراندن زندگی و ترس از ابروش جمعه در بازار دست فروشی میکنه...الان دربین رشته های دانشگاهی دامپزشکی بدترین وضعیت از نظر بازار کار داره...با توجهه به سخت بودن دروس این رشته نداشتن کار واقعا خواندن این رشته اشتباه است..جناب رئیس سازمان دامپزشکی نابود شده و وضعیت شرم اوره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
وضعیت دامپزشکی جناب اقای دکتر و رئیس سازمان درد ناک و خراب تر از اون چیزی که تصور میکنید بیکاری..فقر...اعتیاد...در بین دامپزشکان بدلیل ندلشتن اینده و سرخوردگی بیداد میکنه..حتی میزان خلاف نیز در بین دامپزشکان افزایش یافته یک زمانی دامپزشکان از فرهیخته ترین افراد جامعه بودن اما الان بدلیل بیکاری و دستمزد های پایین این شغل.. اکثر همکارا به بیراهه کشیده شدن و به خفت و خواری افتادند باید روز دامپزشکی عذا داری و گریه کنید نه جنش
بهروز برادران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
کسی مدرک دکتری دامپزشکی نیاز داشت من دارم با کمترین هزینه در اختیار میذارم...
نظر شما
ادامه