کد خبر: ۳۷۵۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات حوزه دامپزشکی در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «یحیی کمالی‌پور» صبح امروز در همایش بزرگ روز دامپزشکی که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد اظهارداشت: جنوب کرمان با جمعیت بالایی که دارد یک سوم جمعیت استان را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: استقلال نظام دامپزشکی جنوب کرمان در این منطقه لازم و ضروری است و می‌طلبد مسئولان کشوری توجه جدی به آن داشته باشند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید از راه‌های علمی و عملی برای تامین غذای سالم بهره بگیریم که این وظیفه مهم برعهده دامپزشکی است.

وی خاطرنشان کرد: در مجلس شورای اسلامی تمام توان خود را برای ارتقاء حوزه دامپزشکی بکار می‌گیریم، چرا که دام و دامپزشکی نقش عمده‌ای در سلامت مردم را برعهده دارد.

کمالی‌پور با بیان اینکه در حوزه خوراک دام باید توجه جدی شود اظهارداشت: اگر خوراک آلوده به منطقه وارد شود باعث ضرر و زیان در حوزه سلامت مردم و جامعه می‌شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید در حوزه پیشگیری از خوراک دام آلوده به منطقه تلاش جدی صورت گیرد، گفت: پیگیر مشکل نیروهای قراردادی این نهاد در مجلس شورای اسلامی هستیم و اجازه نمی‌دهیم کسانی که چندین سال در این نهاد تلاش کرده‌اند، بیکار شوند.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Finland
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
0
پناه بر خدا ،فرجی شود
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
0
اب از اب تکون نمیخوره
نظر شما
ادامه