کد خبر: ۳۷۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر -  در پی برگزاری با شکوه مراسم بزرگداشت چهاردهم مهرماه (روز دامپزشکی) در محل مرکز همایشهای بین‎المللی سازمان صدا و سیما که حاصل زحمات ستاد برگزاری این مراسم بود ، اخبار ساعت 14 شبکه یک سیما ، پانزدهم مهرماه به انعکاس این مراسم پرداخت.

در گزارش خبری پخش شده در این مراسم ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به اهمیت بیماریهای نوپدید و بازپدید به نقش مهم دامپزشکان در پیشگیری از بروز این بیماریها اشاره نمود.

در بخش دیگری از این گزارش وزیر جهاد کشاورزی از لزوم ذبح دامهای وارداتی در استان‎های مرزی و انتقال گوشت به استان‎های دیگر و پلاک‎گذاری دامهای وارداتی برای مقابله با قاچاق دام زنده خبر داد و از ساخت واکسن سویه جدید تب برفکی توسط مؤسسه رازی تمجید کرد.

در انتهای این گزارش که با پخش تصاویری از فعالیت‏های دامپزشکان هم همراه شده بود به سخنرانی رئیس سازمان بازرسی کل کشور – حجت الاسلام پورمحمدی- در این مراسم اشاره شد و به نقل از وی بر اهمیت نقش نظارتی دامپزشکان در تأمین بهداشت مواد غذایی تأکید شد.

گفتنی است امسال به همت ستاد برگزاری مراسم چهارده مهر جهش قابل ملاحظه و رو به رشدی در نحوه برگزاری مراسم بزرگداشت این روز و همچنین پوشش رسانه‏ای آن در صدا و سیما روبرو بوده‎ایم که بدین سبب باید از رئیس ستاد برگزاری این مراسم (دکتر دستور) ، سازمان دامپزشکی، سازمان نظام دامپزشکی و کلیه تشکلهای مرتبط با برگزاری این مراسم قدردانی نماییم.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
hamid
|
-
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۷
0
0
ازجمله از حکیم مهر و رئیس قبلی و فعلی روابط عمومی سازمان دامپزشکی و برخی شرکتها !!
همکار
|
-
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۸
0
0
پس دیگر نیازی نیست ریاست محترم سازمان دامپزشکی از پیشنهاد حکیم مهر به ریاست قبلی سازمان دامپزشکی مبنی بر معرفی فردی بعنوان مسئول روابط عمومی (که البته در همین سایت و در مصاحبه با رئیس قبلی سازمان درج شده بود )اطاعت کند
نظر شما
ادامه