کد خبر: ۳۷۶۶۲
 

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه دامپزشکی به علت عدم توجه مسئولین، نسبت به سایر دستگاه های دیگر مظلومتر و غریب تر است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان فیروکوه، «مهندس قاسم میرزایی نیکو» نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس شورای شهر و تمامی اعضا شهر فیروزکوه و معاون سیاسی و امنیتی و مدیریت بحران فرمانداری شهرستان، در اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه حضور یافته و با کارکنان این اداره دیدار و گفتگو نمودند.

مهندس میرزایی نیکو ضمن گرامیداشت هفته دامپزشکی، فعالیتهای دامپزشکی در تامین مواد پروتینی سالم را بسیار حائز اهمیت دانسته و تاکید نمود: در مباحث اقتصادی و پیشگیری از بروز بیماریها و تلفات در حوزه دام، طیور و آبزیان دامپزشکی نقشی بسیار پررنگ و موفق را به عهده دارد.

وی دستگاه دامپزشکی را به علت عدم توجه مسئولین، نسبت به سایر دستگاه دیگر مظلومتر و غریب تر ذکر نموده و اهتمام ویژه جهت بر طرف نمودن مشکلات این دستگاه را خواستار شد و در ادامه از عملکرد دامپزشکی فیروزکوه تقدیر نمود.

در این دیدار «دکتر شایان خواه» سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه نیز در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور نماینده محترم مردم شریف دماوند و فیروزکوه و سایر حضار و تشکر بابت توجه ایشان به مجموعه دامپزشکی، حضور ایشان را سبب دلگرمی کارکنان این اداره ذکر نمود و گزارشی از عملکرد دامپزشکی در حوزه های مختلف را بیان نمود.

وی تاکید کرد: پرسنل دامپزشکی در سخت ترین شرایط و با همه توان و ایثار اقدام به انجام ماموریتهای محوله می نمایند که ماحصل این فعالیت ها، منجر به تامین سلامت سفره های شهروندان و اطمینان خاطر ایشان در مصرف مواد خام دامی خواهد شد.

 
 
نظر شما
ادامه