کد خبر: ۳۷۶۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر



رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان گفت: متصدی یک واحد پرورش ماهی در این شهرستان به دلیل استفاده از ماده سرطانزا در دادگاه بدوی به جزای نقدی بدل از حبس محکوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، «دکتر محمدرضا آذربایجانی» اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های نظارتی و بهداشتی سازمان دامپزشکی، اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان از استخرهای پرورش ماهی شهرستان نمونه‌برداری کرد که پس از بررسی نتایج حاصله ماهیان یک واحد استخر پرورش ماهی، آلوده به ماده شیمیایی سرطان‌زای مالاشیت‌گرین تشخیص داده شد.

وی افزود: اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان نسبت به معرفی فرد متخلف به دادگاه اقدام کرد که براساس دستور قضایی مبنی بر معدوم‌سازی ماهیان، با حضور نماینده این اداره و مأموران نیروی انتظامی تمام ماهیان موجود در واحد معدوم شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان تصریح کرد: در ادامه دادرسی متهم به پرداخت 36 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت به جایگزینی از 6 ماه حبس تعزیری محکوم شد.

آذربایجانی در پایان به پرورش‌دهندگان ماهی تأکید کرد: به هیچ‌وجه از داروهای غیرمجاز و مواد شیمیایی ممنوعه به ویژه مالاشیت‌گرین که صدمات جبران‌ناپذیری متوجه سلامت جامعه می‌کند را در پرورش ماهی استفاده نکنند.

این مسؤول مطرح کرد: اداره دامپزشکی با مواردی که سلامت جامعه را به خطر بیندازد برخورد می‌کند.


 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خائنین واقعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
این بیچاره یا راهشو بلد نبوده یا پارتی نداشته. برو از اونا یاد بگیر که ........... گوشت انگلی رو وارد کشور کردن و به مصرف مردم هم رساندن ........................ همه چی عوض شده،برای اینکه بتونی خودتو وفق بدی باید از افکار دهه سی بیرون بیای و تغییرات رو پیدا کنی و خودت رو متناسب با تغییرات کنی و الا گیج و سردرگم می شی.
دموکراسی یعنی نشان دادن واقعیت حقیقت
|
Switzerland
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
0
جناب حکیم مهر ضمن تشکر از سایت مفیدتان،ولی این همه سانسور نکن،به ضرر ملت تمام می شه.در کشور اسلامی و دموکراسی با آزادی بیان و مسئولین انتقاد پذیر لازم به این همه سانسور نیست.این مطالب برای تذکر گفته می شه که مثلا سازمان دامپزشکی دقت رو بالا ببره نگه اون همه گوشت آلوده وارد کشور شد خوبه هیچ کس نفهمید پس بازهم می شه از این کارا کرد.ولی اگه این چیزا گفته بشه،دفعه بعد سازمان مقاومت می کنه،به مافیا می گه این کار رو نمی شه کرد،چون اون دفعه کردیم همه فهمیدن.پس بذار یه کم به زحمت بیفتن و شاید هم منصرف بشن.
نظر شما
ادامه