کد خبر: ۳۷۷۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

«دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، امروز چهارشنبه 26 مهر 96 با اعضای هیات مدیره انجمن ملی کشتارگاه های صنعتی طیور کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این دیدار ،دکتر رفیعی پور با اشاره به راهکارهای موفقیت و برون رفت از مشکلات در حوزه تولید داخل و صادرات طیور و محصولات مرتبط با آن در بازار را توجه به ضوابط بهداشتی و تنوع بازارهای هدف دانست.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور توجه به بهینه سازی ابنیه و تجهیزات کشتارگاههای طیور را به متولیان کشتارگاه های صنعتی طیور توصیه نمود و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و الزامات بهداشتی منطقه ای، استفاده از ظرفیت آزمایشگاه های دامپزشکی در جهت کاهش هزینه های تولید ، افزایش کیفیت و ارتقای بهره وری در کشتارگاه های طیور ضروری است.

دکتر رفیعی پور، صنعت، تجارت - تولید و حاکمیت را سه رکن اساسی و بهم پیوسته پیشرفت و تحقق توسعه در صنعت تولید و بازار عرضه و تقاضای طیور برشمرد و تعامل این سه حوزه را پیش شرط اقتصاد درون زا و موفقیت اقتصادی کشور دانست و گفت: متولیان هرکدام از این حوزه ها بایستی به وظایف خود به دقت عمل نموده و بنیه تعامل بین بخشی را تقویت نمایند.

 
 
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Singapore
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
1
ایکاش دکتر رفیعی پور به این آقایان در مورد حق و‌حقوق مسوولان فنی هم تذکراتی می دادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
0
اقای رفیعی پور شما که ........... دارین نسبت به جامعه دامپزشکی بی اعتنایی میکنین، کاری نکنید دگ کارد به استخون برسه و اعصاب خوردی دامپزشک ها از وضعیت موجود ..... شما رو نشونه بره
................ لطف کنید به پذیرش بی رویه‌ی دامپزشکی در دانشگاه ها بپردازین، به معیشت دامپزشکها که واقعا دگ همه رو کلافه کرده، ...............
نظر شما
ادامه