کد خبر: ۳۷۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  در حالی که در مناسبت‎های مهمی نظیر چهاردهم مهر ماه (روز دامپزشکی) به رسم معمول همگان منتظر انتشار پیام تبریک رؤسای سازمان‎ها و تشکل‎های مرتبط مانند سازمان‎های مشابه نظیر سازمان نظام پزشکی و یا وزارت بهداشت در مناسبت‎هایی نظیر روز پزشک و غیره بودند، در بین نهادها و تشکل‌های دامپزشکی در این زمینه سکوتی وحدت‎بخش حاکم بود!

امسال هیچکدام از چهار رئیس سازمان دامپزشکی، سازمان نظام دامپزشکی، جامعه دامپزشکان ایران و مؤسسه تحقیقات شیلات که بعضاً سال گذشته به مناسبت روز ملی دامپزشکی، روز جهانی دامپزشکی و دیگر مناسبت‎های مشابه پیام تبریک صادر کرده بودند به همکاران خود در پیامی مدون، روز دامپزشکی را تبریک نگفتند!

 گفتنی است به عنوان نمونه در سال گذشته رئیس مؤسسه تحقیقات شیلات ایران بیانیه‎ای به مناسبت روز دامپزشکی منتشر نمود و رئیس سازمان نظام دامپزشکی نیز در کارنامه خود و در قالب روز جهانی دامپزشکی سابقه صدور پیام داشته است.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دلسوز
|
-
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۷
0
0
تبریک برای وقتی بود که رئیس قبلی سازمان برکنار نشده بود و این آقایان ضمن تلاش در جهت برکناری ایشان میخواستند به سایر دامپزشکان بگویند ما طرفدار دامپزشکی هستیم امروز که همه این عزیزان بر سر یک سفره هستند اینگونه رفتار لزومی ندارد
نظر شما
ادامه