کد خبر: ۳۷۷۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر



جلوگیری از فعالیت فردی سود جو که بدون اخذ پروانه امور درمانی نسبت به درمان و فروش داروی غیرمجاز در سطح شهرستان شوط و واحدهای روستایی اقدام می‌نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، «دکتر فتح اله پور» سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان شوط با اعلام این خبر گفت: با توجه به گزارشات واصله و بازدیدهای میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان شوط، فردی سودجو که بدون داشتن پروانه و مجوز امور درمانی، در سطح شهرستان شوط و واحدهای روستایی اقدام به درمان و فروش داروهای غیرمجاز می‌نمود، فرد مذکور با دستور دادستان و با همکاری مامورین نیروهای انتظامی شهرستان شوط، دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردید.

دکتر فتح اله پور در ادامه افزود: با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از ضرر و زیان‌های وارده به صنعت دامداری شهرستان، با دستور دادستان شهرستان شوط حکم ورود به منزل فرد موردنظر اخذ و مقدار قابل توجهی داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته به همراه وسایل و تجهیزات معاینه از منزل فرد مورد نظر کشف گردید. که با تشکیل پرونده و شکایت از فرد خاطی با ارائه مستندات مربوطه، پرونده به دادستانی شهرستان شوط ارجاع گردید.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
0
جوان است و جویای نام .داروخانه های مجاز کنترل شوند کافیست غیر مجاز پیش کش .ظاهر برای داروخانه ها همه داروها otc هستند
نظر شما
ادامه