کد خبر: ۳۷۷۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

 «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، امروز شنبه 29 مهر 96 با «مهندس غلامعلی فارغی» رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی کشور و اعضای کارگروه دام، طیور و آبزیان اتاق بازرگانی ایران دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این دیدار اعضای کارگروه دام، طیور و آبزیان اتاق بازرگانی، ضمن تبریک انتصاب دکتر رفیعی پور به ریاست سازمان دامپزشکی کشور، گزارشی از  فعالیت های کارگروه را ارائه نمودند و در ادامه ضمن بیان مشکلات موجود، پیشنهاداتی را ارائه کردند .

دکتر رفیعی پور در این دیدار با اشاره به نقش راه گشای تجربه در کنار علم گفت: بایستی به دنبال بهره وری و امنیت غذایی در حوزه تولید باشیم .

رئیس سازمان دامپزشکی کشور عدم مدیریت بهداشتی را مهمترین مشکل در حوزه تولید عنوان کرد و گفت: لازم است تولیدکنندگان به بهسازی اماکن دامی توجه نمایند .

 
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Singapore
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
0
بهسازی ،بهداشت،افزایش کیفیت ،عدم تقلب در محصول خروجی،احترام به سرمایه های مادی و‌معنوی پرورش دهندگان دام و طیور و آبزیان و ایضا احترام به آیین نامه های بهداشتی و سازمان دامپزشکی و نماینده این سازمان (مسوول فنی )بعنوان ناظر بر کیفیت و‌کمیت و احرای صحیح ماده ۱۹ .
لازم بذکر است که در هیچ جای دنیا ناظر و منظور یکی نیستند و‌تولید کننده و یا نماینده آن نمی تواند بر محصول خود استاندارد (همونGMP) تعریف کند.این از اشتباهات ریاست قبلی بود و باید رویه قبلی اصلاح گردد انشاله
ع.پ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
0
با سلام . ...تشکر و سپاس ویژه از جناب آقای دکتر رفیعی پور به پاس تعهد ملی، بصیرت ، تواضع ، فروتنی، بویژه ارتباطات موثر و همراه بودنش با کلیه دستگاهای نظارتی و اجرایی کشور ......در جهت پیشبرد اهداف و وظایف کلان سازمان دامپزشکی کشور.ان شاا... موفق پیروز و سربلند باشید....
نظر شما
ادامه