کد خبر: ۳۷۸۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با جمعی از مدیران ارشد  تشکل های زیر مجموعه کمیسیون کشاورزی اتاق ایران دیدار و گفتگو کردرئیس سازمان دامپزشکی کشور با جمعی از مدیران ارشد  تشکل های زیر مجموعه کمیسیون کشاورزی اتاق ایران دیدار و گفتگو کرد
 

 «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، روز سه‌شنبه دوم آبان 96 با جمعی از  مدیران ارشد تشکل های زیر  مجموعه کمیسیون کشاورزی اتاق ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این دیدار مدیران این تشکل ها ضمن تبریک انتصاب دکتر رفیعی پور به سمت رییس سازمان دامپزشکی کشور به ارائه راهکارهای همکاری بیشتر با سازمان و مشکلات گذشته این تشکل ها پرداختند .

واگذاری تصدی گری به تشکل ها، همکاری و تعامل بیشتر سازمان با تشکل ها، داشتن کرسی در جلسات مشترک تصمیم گیری در سازمان دامپزشکی، مشکلات در صدور مجوز و تسریع روند اداری فعالیت های سازمان دامپزشکی از مهمترین درخواست های تشکل ها از رییس سازمان دامپزشکی کشور بود .

دکتر رفیعی پور نیز در این نشست ضمن تبیین جایگاه سازمان دامپزشکی در تأمین سلامت و بهداشت مواد غذایی به ارائه نقطه نظرات سازمان در مباحث مطرح شده پرداخت و اعلام داشت که سازمان دامپزشکی کشور حافظ و تأمین کننده سلامت و امنیت غذایی برای تمام آحاد جامعه می باشد و در این راستا از تمام توان نیروهای موجود در سراسر کشور به منظور نیل به این اهداف استفاده می شود.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ع.پ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
0
0
با سلام و عرض خدا قوت و خسته نباشید به جناب آقای دکتر علیر ضا رفیعی پوربه پاس ارتباطات موثر و همراه بودنش با کلیه دستگاهای نظارتی و اجرایی....در جهت پیشبرد اهمیت وظایف و اهداف کلان سازمان دامپزشکی کشور. ان شاا... موفق ،پیروز و سر بلند باشید.
نظر شما
ادامه