کد خبر: ۳۷۸۵۲
 

 «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، روز سه شنبه 3 آبان 96 با «دکتر  مسعود  هاشم زاده» رئیس  موسسه  تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این دیدار دکتر مهدی رفیعی پور با اشاره به لزوم همبستگی حوزه های مختلف دامپزشکی در کشور مجموعه دامپزشکی را به منزله یک خانواده قلمداد کرد که اعضای آن بایستی با تقویت تعامل و دوستی به توسعه ، رشد و تعالی دامپزشکی توجه نمایند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه به جایگاه ارزشمند موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی اشاره کرد و گفت: این موسسه از محورهای حساس تولید و پدافند غیر عامل در خاورمیانه است و این موضوع حتی توسط سایر نهادها هم بیان شده است.

دکتر رفیعی پور در ادامه اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد توسعه تولید در موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی باشیم که علاوه بر نیاز داخل، واکسن و دارو را به خارج از کشور صادر کنیم.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به لزوم توجه ویژه حوزه دامپزشکی کشور به تحقیق، پژوهش و آموزش گفت: آمادگی داریم با همکاری موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی این موضوع را به پیرامون کشور و تمامی استانها و شهرستانها تعمیم دهیم.

در این دیدار دکتر مسعود هاشم زاده رئیس  موسسه  تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی انتصاب دکتر علیرضا رفیعی پور به ریاست سازمان دامپزشکی کشور را به وی تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد این انتصاب موجب تقویت و رشد دامپزشکی کشور گردد.

دکتر هاشم زاده در ادامه گفت: تمام پتانسیل های موسسه رازی در خدمت اهداف دامپزشکی کشور است و آمادگی داریم در کانونهای پرخطر کشور نسبت به تقویت آزمایشگاه ها و آموزش نیروهای تخصصی اقدام نماییم.

وی در ادامه به لزوم تقویت شورای پژوهش و تحقیقات موسسه رازی که مسئولین سازمان دامپزشکی کشور و سازمان نظام دامپزشکی هم در آن عضویت دارند اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با برگزاری مستمر جلسات این شورا در جهت رشد پژوهش در حوزه دامپزشکی قدم های موثری برداشته شود.

 
 
نظر شما
ادامه