کد خبر: ۳۷۸۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

یک قصاب متخلف در شهرستان چناران به پرداخت سی میلیون ریال جزای نقدی و چهل ضربه شلاق محکوم گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان چناران، «دکتر محمد سیاح» رییس شبکه دامپزشکی چناران با اعلام این خبر گفت: پرونده یک نفر از قصابان متخلف این شهرستان که به علت تخلفات مکرر مبنی عرضه گوشت فاسد و همچنین کشتار غیر مجاز دام و توهین به مامور واحد نظارت این شبکه به دادگاه ارسال شده بود، با تلاش ها و پیگیری های مستمر نماینده حقوقی این شبکه منجر به محکومیت فرد مزبور گردید.

وی افزود: فرد نامبرده که به علت عرضه گوشت غیر بهداشتی دارای سابقه محکومیت در تعزیرات حکومتی این شهرستان نیز بود، به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی به علت کشتار غیر مجاز دام به پرداخت مبلغ سی میلیون ریال جزای نقدی بدل از چهار ماه حبس تعزیری و به علت توهین علیه مامور دولت در حین انجام وظیفه به چهل ضربه شلاق تعزیری محکوم گردید.

دکتر سیاح در انتها خاطر نشان کرد: کشتار غیر مجاز دام از خطوط قرمز سازمان دامپزشکی کشور بوده و عوامل واحد نظارت و بازرسی این شبکه به منظور حفظ و ارتقا بهداشت و سلامت جامعه در صورت مشاهده با مورد مذکور به شدت برخورد کرده و متخلفان را جهت برخورد قانونی لازم به دستگاه قضایی معرفی خواهند نمود.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Hungary
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
0
0
شلاق تعزیری یعنی اینکه میتواند پول بدهد و شلاق نخورد!! یعنی هیچ!!
بازرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
0
0
سلام حکیم مهر عزیز ، قصاب موردخطاب ما فک کنم حسابی مسن و فرتوت بوده که هم دامپزشکی تونستی برای ایشان حکم بگیره و از طرفی هم اون بازرس محترم هنوز توی اون شهر به کار خودش تونسته ادامه بده !!!
نظر شما
ادامه