کد خبر: ۳۷۸۷۰
 

نام نیک بازنشستگان در خانواده بزرگ دامپزشکی استان خراسان شمالی بزرگ بوده و بزرگ خواهد ماند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، به منظور تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان دامپزشکی خراسان شمالی، مراسم باشکوهی در روز یکشنبه مورخه 30-7-96 در محل خانه بازنشستگی مهر استان با حضور دکتر احمدی مدیرکل دامپزشکی، دکتر یاوری معاون توسعه منابع و مهندس قدیمی مدیریت بازنشستگی استان و بازنشستگان خانواده دامپزشکی برگزار گردید.

مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تقدیر و سپاس از بابت همه زحمات ماندگار و جاودان بازنشستگان، آنان را با توجه به اندوخته و تجربه عظیم سالیان سال کار و تلاش خالصانه مردان بزرگی نام بردند که همواره در گذشته در حال در خانواده دامپزشکی استان از جایگاه بزرگ و خوش نامی خود را خواهند داشت.

دکتر احمدی با استناد به آیات و احادیث الهی، نقش موثر خانواده موفق در جامعه و جایگاه بزرگ خانواده، مقام و منزلت همکاران بازنشسته را بسیار والا برشمردند و آنان را بهترین مشاوران و مربیان دلسوز برای نسل امروز نام بردند.

دیگر سخنران مراسم، دکتر یاوری معاونت توسعه منابع انسانی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی بودند که از برگزاری اینگونه گردهمایی باشکوه ویژه بازنشستگان ابراز خرسندی نموده و فصل بازنشستگی را فصلی پر امید خواندند و توصیه نمودند تا بازنشستگان عزیز نسبت به گذشته شاداب تر، پر جنب و جوش تر همراه با مصرف غذاهای کاملاً طبیعی به جنگ هر آنچه استرس و کهولت نام گرفته بروند.

در ادامه این جلسه، مهندس قدیمی مدیریت صندوق بازنشستگی استان در حوزه فنی و نحوه ارائه خدمات به بازنشستگان سخنانی ایراد نمودند و نیز پرسش از بازنشستگان و پاسخ از مسئولان و آنچه حائز اهمیت بود و به شور و نشاط این جلسه فزونی بخشید اجرای بازگوئی خاطرات شیرین توسط تنی چند از بازنشستگان که مورد تشویق قرار گرفت.

در خاتمه به رسم یادبود لوح سپاس و هدیه ویژه مدیرکل دامپزشکی تقدیم بازنشستگان گردید و گرفتن عکس دسته جمعی یادگاری و با پذیرایی ناهار این مراسم به یاد ماندنی پایان یافت.

 
 
نظر شما
ادامه