کد خبر: ۳۷۹۱۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سفر یک روزه خود به کرمانشاه، در شورای هماهنگی اداره کل دامپزشکی این استان حضور یافت و با رؤسای شهرستان ها و مسئولین ستادی این اداره کل در خصوص مسائل و مشکلات آنها به گفتگو پرداخت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر علیرضا رفیعی پور» در این جلسه اظهار داشت: در حوزه سازمانی به دنبال این هستیم که ذهنیت کارمندمحوری و خانواده محوری را ایجاد کنیم و زمانی که اینگونه فکر کنید، اتفاقات مبارکی خواهد افتاد.

وی بیان داشت: در فضایی که با این تفکر ایجاد می شود با عمل به فرمول 8 ساعت کار و 16 ساعت در خدمت خانواده بودن، بسیاری از تنش های موجود کاهش می یابد و کارمندان نیز با آرامش به خانواده رسیده و عملکرد بهتری خواهند داشت.

رییس سازمان دامپزشکی همچنین ادامه داد: هر کارمندی می تواند با 8 ساعت کار کند در صورتی که امور را درست مدیریت کند، کارها را آنی و روزانه انجام دهد.

دکتر رفیعی پور خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی ها باید 60 درصد از پتانسیل های موجود و توانمندی های موجود بهره گرفته شود و تنها 40 درصد به حمایت و کمک سازمان نیاز است.

وی افزود: در بسیاری از حوزه ها هم به خودتان اتکا کنید و چالش های موجود را رفع کنید که این کار با افزایش همکاری های بین بخشی میسر می شود.

همچنین در این جلسه «دکتر نادر پرور» مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه به ارائه گزارشی از پتانسیل های موجود در دامپزشکی و وضعیت اعتبارات، نیرو و همچنین اقدامات شاخص انجام شده در یکسال اخیر در حوزه دامپزشکی پرداخت.

وی همچنین از اقدامات انجام شده و تلاش های صورت گرفته توسط پرسنل زحمتکش اداره دامپزشکی استان قدردانی کرد و از آنان خواست تا همچون گذشته در پیش برد اهداف عالیه سازمان پیشرو باشند.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
0
2
مشکل تخصص محوریه یا خانواده محوری؟؟؟؟؟
وقتی تو خیلی جاها ناظرین بهداشتی سواد تشخیص ندارند اشکال تو خانواده محوریه؟!
وقتی سواد دارند و عمل نمی کنند اشکال تو نبودن تعهد محوریه یا خانواده محوری؟!
یکی برا ما توضیح بده لطفا
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
0
2
تا مدیران کل و مدیران شهرستانهای کشور نگاه خود بزرگبینی را از سر بدر نکنند و نگاه به کارمند را که یک نگاه ابزاری است از فکرشان خارج نکنند هیچ اثری ندارد .
مدیریت دامپزشکی باید از دکترای مدیریت انتخاب شود نه به دامپزشک دوره مدیریت بدهند . شما در کل کشور بحران مدیر دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
در واقع اول مدیران محترم به معنی واقعی دکتر دامپزشک باشند ! یعنی تجربه و علم و مهارت واقعی در دامپزشکی داشته باشند و صد البته برای مدیریت هم آموزش لازم ببینند بعد انشاله به وظیفه مدیریت منصوب گرددند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
0
0
به امید تعطیلی سازمان دامپزشکی
نظر شما
ادامه