کد خبر: ۳۷۹۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر



دستاوردهای جدید اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در نمایشگاه پدافند غیرعامل کارگروه پدافند غیرعامل جهادکشاورزی استان به نمایش گذاشته شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، نمایشگاه دستاوردهای علمی، تحقیقی، پژوهشی، ترویجی و فرهنگی کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل روز دوشنبه هشتم آبان ماه با حضور دکتر قربانی رئیس اداره پایش تهدیدات اداره کل پدافند غیرعامل استانداری، دکتر شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، دکتر پرور مدیرکل دامپزشکی استان و جمعی از مدیران ستادی و مدیران کل ادارات تابعه سازمان جهاد کشاورزی افتتاح شد.

این نمایشگاه به منظور فرهنگ‌سازی و ترویج مفاهیم پدافند غیرعامل و همچنین با هدف جلب مشارکت صاحب نظران و عموم با همکاری و مساعدت ادارات عضو کارگروه نمایشگاهی در سازمان جهادکشاورزی استان برپا شده است.

در حاشیه این نمایشگاه مدیرکل دامپزشکی استان «دکتر پرور» اغلب فعالیت‌های دامپزشکی را در راستای اهداف پدافند غیرعامل دانست و اظهار کرد: مرزی بودن استان خطر ورود انواع تهدیدات زیستی را در پی دارد که این اداره کل به منظور مقابله با بیماری‌های واگیر دامی و مشترک بین انسان و دام با انجام مراقبت‌های فعال و غیرفعال و پایش‌های مستمر انواع بیماری و با بهره‌گیری از توان آزمایشگاه مرکزی خود با قابلت تشخیص سریع علاوه بر هشیاری در تشخیص به موقع آسیب احتمالی با بکارگیری و تجهیز تیم‌های واکنش سریع صیانت از سرمایه‌های دامی استان و حراست از بهداشت عمومی را بر عهده دارد.

دکتر پرور با اشاره به دبیری اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در کارگروه پدافند غیرعامل جهاد کشاورزی تصریح کرد: از جمله اقدامات مهم این کارگروه تدوین سند راهبردی پدافند زیستی بود که در این نمایشگاه از این سند رونمایی شد.

گفتنی است، ادارات تابعه و اعضای کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل سازمان جهاد کشاورزی استان آخرین دستاوردهای علمی، تحقیقی، پژوهشی، ترویجی و فرهنگی به نمایش عموم گذاشته اند.

عمده اقلام به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه مربوط به حوزه دامپزشکی، تولیدات دامی و گیاهی و همچنین منابع طبیعی بود که عموم مردم و صاحب‌نظران توانستند از آن بازدید کنند و از نزدیک با آخرین دستاوردهای این حوزه آشنا شوند.





انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
1
ماشالاه
نظر شما
ادامه